וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוף הגליל חוששת מחדרה: "הקבוצות שסיימו את העונה תמיד הכי מסוכנות"

29.4.2022 / 12:55

המדורגת לפני אחרונה רוצה להמשיך במומנטום אחרי הניצחון הגדול על מכבי פתח תקוה (שבת, 18:30). לבקוביץ' חוזר להרכב של חדרה

תקציר: הפועל נוף הגליל - הפועל חדרה 1:1/ספורט1

הפועל נוף הגליל

הפועל נוף הגליל תמשיך מחר במלחמת ההישרדות שלה, כשתארח את הפועל חדרה שמצידה כבר סיימה את העונה. אחרי הניצחון הענק בקרב התחתית נגד מכבי פתח תקוה בשבוע שעבר, ינסו השחקנים של שי ברדה לחבר ניצחון שני ברציפות, כשנותרו עוד שלושה מחזורים בלבד לסיום העונה.

ברדה יחסר מחר את העוגן הכי גדול של הקבוצה, הבלם והקפטן יבגני ברקמן, שירצה עונש הרחקה בגין כרטיסים צהובים. הבשורות הטובות מגיעות מכיוונו של דיוויד טווה, שהתגבר על פציעה בברך ויהיה כשיר לפתוח בהרכב.

"הרבה מאוד דברים התפרצו באותו משחק", אמר המאמן ברדה, בהתייחסו לניצחון האדיר על פתח תקוה בשבוע שעבר. "אלילת המזל גם הייתה איתנו במחצית הראשונה, ולאחר מכן כל המצבים שהגענו אליהם בתקופה האחרונה נכנסו והכל התנקז לסוג של משחק אחד. הסיבה העיקרית לניצחון הייתה המחוייבות יוצאת הדופן והעובדה שאנחנו לא מאבדים את האמונה עד השנייה האחרונה. צריכים להמשיך, כי אנחנו לקראת שלושה משחקים הכי קשים והכי מאתגרים שיש למועדון הזה, כדי לעמוד במשימה הזאת".

על היריבה חדרה שתגיע בשבת: "אני לחלוטין לא מקבל את הדעה שחדרה סיימה את העונה. בואו נודה על האמת, זו קבוצה שרק במחזור האחרון של הליגה הסדירה איבדה את הסיכוי לפלייאוף עליון והיא עשתה עונה מצויינת, עם מאמן מצוין. לאורך ההיסטוריה, הקבוצות שכביכול סיימו את העונה הן הכי מסוכנות, כי הן באות לשחק משוחרר. יהיה לנו אתגר מנטלי, כי מול מכבי פתח תקוה אתה מגיע בסוג של דריכות, משני הכיוונים ועכשיו יהיו שלושה משחקים מאוד קשים. נצטרך להיות חזקים מנטלית".

הנהלת המועדון הודיעה השבוע על כניסה חינם לאוהדי שתי הקבוצות, במטרה להביא כמה שיותר אוהדים מקומיים שיתמכו בקבוצה במשחקים הגורליים.

הרכב משוער: סטפן מרינוביץ', חגי גולדנברג, גוטיירי טומלין, וויסאם רבאח, אלי בלילתי, ג'ון אוגו, דיוויד טווה, טימותי מוזי, עומר פדידה, והיב חביבאללה, לוואגה קיזיטו.

שחקן הפועל נוף הגליל דייויד טווה. אודי ציטיאט
כשיר. טווה/אודי ציטיאט

הפועל חדרה

הפועל חדרה כבר סיימה למעשה מזמן את העונה וכעת נותר לקבוצה לסיים בצורה טובה ככל שניתן את שלושת המחזורים האחרונים בליגה. המאמן מנחם קורצקי, שיפרד מהמועדון בעוד כחודש, יחסר מחר לא מעט שחקנים כאשר לרשימת הפצועים שסיימו את העונה הכוללת את מנשה זלקה, דיא לבאבידי ורון אונגר, יצטרף גם תמיר גלזר המוצהב.

השינוי הכי משמעותי בסגל למשחק, יהיה חזרתו של השוער רובי לבקוביץ', לאחר שכזכור, בשבוע שעבר הוא הוצא מהסגל, גם כחלק מהרצון לעשות רוטציה, אך גם בשל סיפור ההצעות שקיבל מקבוצות אחרות בנוגע לעונה הבאה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הודיעו ראשי חדרה לשוער כי הוא לא ישוחרר גם בעונה הבאה, ובמועדון מתכוונים להשאירו כשוער ראשון בהתאם לחוזהו הקיים לשנתיים הבאות. החלוץ שובל גוזלן התאושש מפציעה וישוב לסגל, אולם הוא לא מתוכנן לפתוח בהרכב.

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', אפיק קטן, ג'ונתן סיסה, עידו לוי, דולב אזרואל, איבאילו מרקוב, מוחמד אוסמן, גלעד אברמוב, מקסים פלקושצ'נקו, ליאב פרדה, סטיבן אלפרד.

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה
שוער הפועל חדרה רובי לבקוביץ'. ברני ארדוב
ימשיך להצטיין בצל השמועות? לבקוביץ'/ברני ארדוב

טריוויה

* שני המפגשים הראשונים אי פעם בין הקבוצות בליגה הבכירה, לא הגיעו להכרעה. לפני כן ניצחה הפועל חדרה 2:3 בגביע הטוטו.

* בביקור האחרון שלה באצטדיון גרין במסגרת הליגה הלאומית, הפועל חדרה ניצחה 0:1 (אז את הפועל נצרת עילית) והבטיחה עלייה לליגה הבכירה אחרי 39 שנים. אסי גומה קבע אז 0:1.

* הפועל נוף הגליל היא קבוצת הבית הגרועה בליגה: 12 נקודות בלבד כמארחת. היא נמצאת ברצף של שלושה הפסדי בית, ומוקדם יותר העונה כבר היה לה רצף של חמישה כאלה.

* הפועל חדרה, שהפסידה בשישה משבעת המחזורים האחרונים, היא הקבוצה היחידה שלא נפסק העונה פנדל לחובתה.

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לייבוביץ'
אצטדיון: גרין
קהל: 1521

משחקי המחזור ה-32 בפלייאוף העליון וה-31 בתחתון:

שבת, 18:30: בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה (ספורט3)
שבת, 18:30: הפועל חיפה - הפועל ירושלים (ספורט2)
שבת, 18:30: הפועל נוף הגליל - הפועל חדרה
שבת, 20:15: בני סכנין - מכבי תל אביב (ספורט4)

ראשון, 19:00: מ.ס. אשדוד - עירוני קרית שמונה
ראשון, 20:15: מכבי נתניה - הפועל באר שבע (ספורט4)

שני, 20:30: הפועל תל אביב - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully