וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפו משחק חמישי: ניצחונות ביתיים לבאיירן מינכן ולמונאקו

עודכן לאחרונה: 30.4.2022 / 0:26

הגרמנים השביתו את התקפת ברצלונה, בדרך ל-52:59 ו-2:2 ברבע גמר היורוליג. סלוקאס החטיא על הבאזר, אולימפיאקוס תנסה להכריע ביוון

באיירן מינכן ומונאקו ראו את אולימפיה מילאנו מודחת ברבע גמר היורוליג בתום ארבעה משחקים ברבע הגמר, ואמרו: לנו זה לא יקרה. הערב (שישי) שתי הקבוצות כפו משחק חמישי בסדרות שלהן מול ברצלונה ואולימפיאקוס בהתאמה, שיגיעו לשיא הדרמה בשבוע הבא.

דשון תומאס שחקן באיירן מינכן. רויטרס
יצליחו להפתיע את ברצלונה? תומאס/רויטרס

באיירן מינכן (8) - ברצלונה (1) 52:59 (2:2 בסדרה)

הבווארים הורידו את הקבוצה של שרונאס יאסיקביצ'יוס להשוואת השפל ההיסטורי שלה בנקודות למשחק אחד, ושמרו על הבית עם ניצחון ששמר על חלום ההעפלה לפיינל פור בחיים. באיירן מינכן ברחה ליתרון דו ספרתי כבר בתחילת הרבע השני בזכות הגנת הברזל, וידעה לשמור על הפער במשך כל המשחק, כאשר ברבע השלישי אף הובילה 28:44. ברצלונה עשתה קולות של ניסיון התעוררות בדקות האחרונות, אבל זה היה כבר מאוחר מדי והקטלאנים יגיעו עם כל הלחץ על הכתפיים למשחק החמישי מול הקהל הביתי, בו הפסד יטביע חותמת של כישלון חרוץ על העונה האירופית.

ניק ווילר באב הוביל את קלעי המנצחת עם 12 נקודות ו-8 ריבאונדים, אות'לו האנטר תרם 9 נקודות ו-ולדימיר לוצ'יץ' הוסיף 8. בברצלונה בלט אלכס אברינס עם 12, רוקאס יוקובאיטיס רשם 8 משלו וניקולה מירוטיץ' הגיע ל-7 בלבד.

קוסטאס סלוקאס שחקן אולימפיאקוס עם תומאס ווקאפ. רויטרס
יסגרו את הסיפור? סלוקאס עם ווקאפ במשחק השלישי/רויטרס

מונאקו (7) - אולימפיאקוס (2) 77:78 (2:2 בסדרה)

לעיני קווין דוראנט ש"ברח" לחופשה בצרפת אחרי ההדחה המביכה של ברוקלין מפלייאוף ה-NBA, חברו לשעבר בנטס, מייק ג'יימס, קלע 18 נקודות שסייעו למונאקו להשיג ניצחון ביתי אשר מנע מעונת היורוליג להיגמר. המארחת עלתה לפלוס תשע ברבע האחרון, אלא שריצת 0:1 של אולימפיאקוס העניקה ליוונים יתרון 76:77, אחרי שקוסטאס סלוקאס ירה שלשה מדויקת. עם זאת, המילה האחרונה הייתה של דוויין בייקון שקלע 53 שניות לסיום והפך את התוצאה, וסלוקאס, שעמד על 3/3 מעבר לקשת עד ההתקפה האחרונה והמכריעה במשחק, החטיא ניסיון לשלשה על הבאזר והקהל בצרפת השתולל משמחה.

בייקון היה הקלע הבולט במונאקו עם 21 נקודות, וויל תומאס הוסיף 16 ודונטה הול תרם 14. אצל המפסידים, סלוקאס סיים עם 19, סשה וזנקוב קלע 17 וקוסטאס פאפאניקולאו רשם 13 משלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully