וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפתיע? באיירן מינכן ובורוסיה דורטמונד הפסידו

האלופה נוצחה 3:1 על ידי מיינץ, דורטמונד האומללה שמטה יתרון 2:3 ביתי ונוצחה 4:3 על ידי בוכום. רק תיקו להרטה

תקציר: מיינץ - באיירן מינכן 1:3/ספורט1

המחזור ה-32 בבונדסליגה נמשך היום (שבת) עם חמישה משחקים בנגלת המשחקים המוקדמת. האלופה באיירן מינכן הפסידה בפעם החמישית העונה עם 3:1 במיינץ, בורוסיה דורטמונד שמטה יתרון והפסידה 4:3 לבוכום בבית. הרטה ברלין שמטה יתרון וסיימה ב-1:1 מול ארמיניה בילפלד ופספסה הזדמנות להבטיח הישארות. המחזור יצא לדרך בשישי כשאוניון ברלין סיימה ב-1:1 ביתי מול גרויטר פירת.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. Stuart Franklin, GettyImages
משחק מתסכל. לבנדובסקי/GettyImages, Stuart Franklin

מיינץ - באיירן מינכן 1:3

עונה שנייה ברציפות שהאלופה מפסידה במיינץ והיא רושמת את הפסד הליגה החמישי שלה העונה כשנראה שבעיקר מחכים שם לשריקה האחרונה של העונה. רוברט לבנדובסקי אמנם כבש בדקה ה-33 וקבע שיא של שערי חוץ בעונה אחת בבונדסליגה עם 18 כאלה, אבל זה היה רחוק מלהספיק. יונתן בורקארדט (18) ומוסא ניאקאטה (27) סידרו למיינץ את היתרון ולאנדרו באריירו הוסיף עוד אחד אחרי שבעיטה שלו פגעה באחד משחקני ההגנה, שינתה כיוון והלכה פנימה בדקה ה-57.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
ארלינג הולאנד שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
עוד הפסד. הולאנד/רויטרס

בורוסיה דורטמונד - בוכום 4:3

הצהובים-שחורים עם עוד הפסד מביש בעונה הזו וזה כבר ההפסד התשיעי שלהם. ארלינג הולאנד אמנם כבש שלושער עם שני פנדלים (18 בפנדל, 30 בפנדל ו-62 עם הרבה מזל), אבל זה הגיע אחרי שבוכום כבשה פעמיים מוקדם (סבסטיאן פולטר 3 וגריט הולטמן 8). ב-2:3 דורטמונד החמיצה בלי סוף ויורחן לוקאדיה (81) ומילוש פנטוביץ' בפנדל אחרי נגיעת יד של אקסל ויטסל החלש (85) סידרו לכחולים ניצחון חוץ ענק, בנסיעה הקצרה מאוד מבחינתם. בוכום ניצחה העונה גם את באיירן מינכן וכבשה מולה רביעייה, אז זה נגמר ב-2:4.

צפו בהפסד הדרמטי של דורטמונד

תקציר: בורוסיה דורטמונד - בוכום 4:3/ספורט1

הופנהיים - פרייבורג 4:3

הקבוצה של כריסטיאן שטרייך עם ניצחון שלישי בארבעת המחזורים האחרונים והיא גם עולה זמנית אל המקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות. להזכירכם, פרייבורג גם בגמר הגביע ותשחק שם נגד ר.ב. לייפציג. בהופנהיים מונס דאבור פתח בהרכב ושיחק 66 דקות.

רולאנד שלאי (23) סידר יתרון לפרייבורג, אנדריי קראמריץ' (32) ואנגלו שטילר (49) הפכו, כריסטיאן גונטר (50), לוקאס הולר (70) וז'אונג וו יאונג (73) קבעו 2:4 לפרייבורג וסבסטיאן רודי (84) רק צימק. דויד ראום בישל שני שערים והגיע ל-11 בישולים בליגה העונה.

גרישה פרומל, אוניון ברלין מול טימותי טילמן, גרויטר פירת. Martin Rose, GettyImages
תיקו מפתיע ומאכזב לאוניון. פרומל מנסה לחסום את טילמן/GettyImages, Martin Rose

צפו בתקציר: אוניון ברלין - גרויטר פירת 1:1

תקציר: אוניון ברלין - גרויטר פירת 1:1/ספורט1

אוניון ברלין - גרויטר פירת 1:1

דווקא אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, נגד נועלת הטבלה שכבר ירדה לליגת המשנה וכשמאחוריה הקהל הביתי הנאמן, אוניון השיגה רק נקודה וזה עלול להוריד אותה מהמקום השביעי שממנו עולים לקונפרנס ליג, במקרה שפ.צ. קלן תנצח את אאוגסבורג מחר. בראנימיר הרגוטה העלה את גרויטר פירת ליתרון בדקה ה-33 וסוון מיצ'ל איזן עבור הקבוצה מבירת גרמניה בדקה ה-72.

משחקים נוספים

אוגסבורג - פ.צ. קלן 4:1
לאוגסבורג: פלוריאן נידרלכנר (73), לקלן: יאן תילמן (12), מארק אות (15), אנתוני מודסט (63 בפנדל, 78)

ארמיניה בילפלד - הרטה ברלין 1:1
לבילפלד: יואקים נילסון (91), להרטה: לוקא טוזאר (54)

שטוטגרט - וולפסבורג 1:1
לשטוטגרט: כריס פוריך (89), לוולפסבורג: ג'ון אנתוני ברוקס (13)

ביום ראשון לא יתקיימו משחקים ושני המשחקים הנותרים של המחזור ייערכו ביום שני כשר.ב. לייפציג תתארח את בורוסיה מנשנגלדבאך, איינטרכט פרנקפורט אצל באייר לברקוזן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully