וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בליגת העל: חולון והפועל חיפה רוצות לעצור את רצף ההפסדים

27.4.2022 / 19:40

שבוע לפני רגע השיא שלהם בפיינל פור ליגת האלופות, הסגולים יארחו את האדומים מהכרמל (21:00). היידן דלטון שב לסגל של גודס על חשבון אדם סמית', ג'יימס אניס יתלבש בחיפה במקום ג'יימס דיקי

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 27.4/ספורט1

משחקי הבית העליון בליגת העל יימשכו מחר (חמישי, 21:00) כשהרביעית בטבלה, הפועל חולון, תארח את המדורגת שישית, הפועל חיפה. שתי הקבוצות נפגשו העונה פעמיים בליגה ופעם נוספת בגביע המדינה, כשהמאזן עומד על 1:2 לטובת הסגולים.

הנתונים: שתי הקבוצות עומדות על רצפי ההפסדים הכי ארוכים שלהן העונה בליגה: חולון נוצחה בשני משחקיה האחרונים, חיפה נכנעה לארבעת יריבותיה האחרונות. בשתי העונות האחרונות, כל ששת המפגשים ביניהן הוכרעו בניצחון לקבוצה המארחת. הניצחון הבא של חולון יהיה ה-700 שלה בכל הזמנים בליגה הבכירה.


בחולון - פרדי בורדיון שנפצע במשחק מול הפועל ירושלים סובל מפגיעה במיניסקוס וייעדר מהמשחק. עדיין לא ידוע אם יוכל ליטול חלק במשחק ביום ראשון מול בני הרצליה. מי שעוד ייעדר מהמשחק מחר הוא סטיב זאק שטס לארה"ב להיות לצד אשתו שעתידה ללדת במהלך סוף השבוע. בנוסף לשניים מי שלא נרשם למשחק הוא אדם סמית'.

עמית שמחון, הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
יקווה לעצור את רצף ההפסדים. עמית שמחון/מאור אלקסלסי

במרכז ההתמודדות: עמית שמחון. הפורוורד יקווה לעצור את רצף ההפסדים של הפועל חיפה במפגש עם האקסית.

בכמה מילים: אחרי שני הפסדים רצופים, הפועל חולון איבדה את הסיכוי למקום הראשון בטבלה, ונראה שגם המקום השני כבר מתחיל לברוח לה. הסגולים רוצים לעצור את המומנטום השלילי לפני המשימה הגדולה שמחכה להם בשבוע הבא - חצי גמר ליגת האלופות של פיב"א, ולקראת הפועל חיפה חזר היידן דלטון לסגל על חשבונו של אדם סמית'. הפועל חיפה טרם השיגה ניצחון בבית העליון, והפסד נוסף יקבע שהיא תגיע לפלייאוף מהמקום השישי. גם בחיפה ביצעו שינוי בסגל לקראת ההתמודדות: ג'יימס דיקי לא נרשם וג'יימס אניס שב לשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully