וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאור המצב הקשה בטבלה: מאמן ונציה פאולו זאנטי פוטר

מאמן הקבוצה בה משחק דור פרץ סיים את תפקידו לאור רצף של שמונה הפסדים שדרדר אותה למקום האחרון בליגה האיטלקית. מאמן קבוצת המילואים יחליף אותו עד תום העונה

תקציר ניצחונה של פיורנטינה 0:1 על ונציה/ספורט1

הרמת ידיים או אקט אחרון של ייאוש במטרה להציל את העונה? נועלת הטבלה באיטליה, ונציה בה משחק דור פרץ, פיטרה את מאמנה פאולו זאנטי לאור כדור השלג והמשבר הקשה שפוקד את הקבוצה והתבטא בשמונה הפסדים רצופים. קבוצתו של קשר נבחרת ישראל רחוקה שש נקודות מהמקום ה-17 שמעל הקו האדום, כשנותרו לה עוד חמישה משחקים עד סיום העונה.

ונציה לא ניצחה משחק בסריה A מאז ה-12 בפברואר, אז גברה 1:2 בחוץ על טורינו, כאשר מאז השיגה נקודה בודדת מתוך 27, כאמור בדרך למקום האחרון.

שחקן ונציה, דור פרץ. רויטרס
זעזוע בוונציה. דור פרץ/רויטרס

מי שיחליף את זאנטי עד לתום העונה יהיה אנדראה סונקין, מאמן קבוצת המילואים של המועדון. הנשיא דאנקן נידראוור אמר לאחר ההודעה הרשמית: "אנחנו חולקים את הקרדיט על ההצלחה בעונה שעברה (שהסתיימה בעליית ליגה), אך צריכים לקחת אחריות על הכישלון העונה. צריכים להילחם עד סוף העונה ולעשות כל מה שאפשר כדי לייצר אווירה שאפשר לחולל נס".

על פי דיווח באיטליה, הנהלת ונציה החליטה שהקבוצה זקוקה לזעזוע, בתקווה שהמעשה ינער את השחקנים והקבוצה תצליח לשרוד עוד עונה בליגה האיטלקית מבלי לנשור שוב לסריה B ממנה עלתה רק בסיום העונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully