וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זהבי ייזכר כחלוץ בינוני. הוא לא עמד בציפיות"

חלוצי פ.ס.וו קרובים לשפל היסטורי עם מאזן כיבושים חד ספרתי: "זהבי לא עשה מספיק". עכשיו הקבוצה מחפשת חלוץ מוכח כדי להחליפו, וסימנה כמה שחקנים בכירים

תקציר: ערן זהבי כבש, פ.ס.וו איינדהובן הפכה פיגור ל-1:2 בחוץ על קאמבור/ספורט1

פ.ס.וו איינדהובן כבר החלה במלאכת בניית הסגל לעונה הבאה, ואלא אם יקרה תרחיש בלתי צפוי בעליל, מי שלא אמור להיות חלק ממנו הוא ערן זהבי. לפי העיתונאי ההולנדי ריק אלפרינק, "צריך לקרות נס כדי שזהבי יישאר", וגם זה יקרה רק אם יסכים להפחית בצורה משמעותית את שכרו.

אלפרינק כבר מתחיל לסכם את הקדנציה של זהבי בפ.ס.וו ולדבריו, מדובר באכזבה. ההוכחה שלו היא המספרים של העונה, שכבש העונה תשעה שערי ליגה. "אף שחקן של פ.ס.וו לא נמצא בין עשרת הכובשים המצטיינים בבליגה ההולנדית. לקודי גאקפו יש תשעה שערים ולזהבי גם תשעה, והם השחקנים הכי יעילים בסגל. אם הם לא יגיעו למאזן שערים דו ספרתי, זה יהיה שפל היסטורי עבור פ.ס.וו", כתב אלפרינק היום.

ערן זהבי, פ.ס.וו איינדהובן. Photo Prestige/Soccrates, GettyImages
יישאר על חד ספרתי? זהבי/GettyImages, Photo Prestige/Soccrates

הוא הוסיף ש"תשעה שערים עבור שחקן כנף כמו גאקפו זה לא רע, אבל עבור זהבי זו אכזבה גדולה. למעשה, הוא לא באמת סיפק את הסחורה מהרגע שהצטרף לקבוצה. המספרים שלו לא מספיק טובים. בשנת 2022 חל שיפור קל אצלו, אבל זה עדיין רחוק מלהיות מספיק כדי להיזכר כחלוץ טוב בהולנד. הוא ייזכר כחלוץ בינוני".

בורסת השמות של המחליפים האפשריים של זהבי כבר הולכת ומתרחבת. לפי אלפרינק, פ.ס.וו סימנה שלושה מועמדים עיקריים לעמדת החלוץ הבכיר: לוק דה יונג שצפוי לעזוב את ברצלונה, ואוט וחהורסט מברנלי, וגם ג'ושוע זירקזה ששייך לבאיירן מינכן, ועשוי לעלות כ-10 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully