וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון נמצא בגאנה. המטרה: צירוף שחקנים לאשדוד לעונה הבאה

27.4.2022 / 10:35

הפועל באר שבע? בינתיים המאמן מתחיל להכין את העונה הבאה באשדוד. אוואני חזר ארצה, מאמצים להכשיר את כנעאן למשחקים שנותרו

תקציר: הפועל חדרה - מ.ס. אשדוד 3:2/ספורט1

מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון, נמצא בגאנה כדי לעקוב אחרי שחקנים לחיזוק הקבוצה לעונה הבאה. בן שמעון ניצל את העובדה שאשדוד כבר יצאה ממאבקי התחתית והבטיחה את מקומה בליגה, כדי לטוס שלשום לגאנה שם הוא כבר צפה במשחקים מקומיים מתוך כוונה למצוא שחקנים לצרף לקבוצה.

בן שמעון אמור לשוב לארץ מחר בשעות הלילה, לקראת המשחק של הקבוצה נגד עירוני קרית שמונה ביום ראשון. כזכור, אשדוד צירפה לא מעט שחקנים מגאנה בשנים האחרונות, אחד מהם היה סמואל אלאבי אותו מכרה הקבוצה לשוויץ. כרגע נמצא באשדוד המגן השמאלי מונטארי קמהאני, שמשתייך כבר לסגל נבחרת גאנה ואם יהיה חלק ממנה במונדיאל בקטאר, אשדוד תקבל על השתתפותו הרבה כסף.

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
מבחינת בן זקן, בן שמעון ממשיך כרגיל/לירון מולדובן

הנסיעה של בן שמעון היא חלק מההכנות של מ.ס. אשדוד לעונה הבאה. אף ששמו של המאמן מוזכר בהפועל באר שבע, בשלב הזה הוא חלק מאשדוד מאחר שיש לו גם חוזה לעונה הבאה, ומבחינת ג'קי בן זקן, בן שמעון כבר עובד על הסגל העתידי של הקבוצה.

בתוך כך הבלם האוגנדי טימותי אוואני שקיבל היתר לטוס לביתו ונעדר מהקבוצה בשבועיים האחרונים, שב לישראל ואמור לחזור להתאמן ולשחק נגד קרית שמונה. באשדוד עושים מאמצים להחזיר למשחקים שנותרו את מוחמד כנעאן שהיה פצוע ונעדר מהמשחקים האחרונים. כנעאן הוא עדיין אחד היעדים המשמעותיים של מכבי תל אביב לעונה הבאה, אך באשדוד לא ימכרו אותו בקלות ויבקשו סכום כסף מאוד גבוה עבורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully