וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד עקצו את מכבי תל אביב: "קיבלה שיעור מריאל, ונראתה כמו קבוצה קטנה"

הבלאנקוס חגגו את הסוויפ וההעפלה לפיינל פור מול "הכדורסל הסוליסטי של הישראלים". לאסו שם את התקופה הקשה מאחור: "אף אחד לא יופתע אם זה יסתיים עם זכייה"

תקציר: בטיס - ריאל מדריד 71:69/ספורט1

ריאל מדריד חוגגת את ההעפלה לפיינל פור, ובספרד יודעים שהיא נתנה למכבי תל אביב "שיעור בכדורסל". הבלאנקוס ניצחו 0:3 בסדרה, שלטו לכל אורכה, הפסידו רבע אחד בלבד במהלכה (וגם הוא בגארבג' טיים של המשחק השלישי), והוכיחו שלמרות המשבר שפקד אותה בחודשים שלפני הפלייאוף, היא עדיין הרבה מעל מכבי תל אביב.

"אנחנו שמחים מאוד להשיג את אחד היעדים שלנו מתחילת העונה", אמר סרחיו יוי, "האווירה כאן ממש משוגעת, ממש כיף לשחק כדורסל באולם הזה. עשינו עבודה נהדרת בהתקפה ובהגנה. כולם היו מאוד מרוכזים ואנחנו ממש שמחים".

גרשון יאבוסלה סיפר: "לקחנו אותם ברצינות מההתחלה. ידענו מה הם מביאים למגרש, אז היינו צריכים להישאר ביחד, לעבוד ביחד. זה היה המפתח ביחד עם מלחמה, ולעשות פחות טעויות. היה חשוב מאוד לנצח את המשחקים האלה, כרגע ננוח ונהיה מוכנים לקראת האתגרים הבאים".

מאמן ריאל מדריד פאבלו לאסו. דני מרון
עשו את זה קל. לאסו ושחקני ריאל חוגגים/דני מרון

גם בתקשורת הספרדית חגגו את ההישג. ב"מארקה" טענו ש"ריאל נתנה למכבי תל אביב שיעור בהנעת כדור, ובכדורסל נכון במשחק העומד", כשהם מציינים לרעה את ה"סגנון הסוליסטי" של הצהובים. "בלי מקבץ השלשות של שני המשחקים הקודמים, ריאל הראתה איך משחקים נכון פנימה, איך מכניסים את הכדור לגבוהים כמו שצריך, ובצד השני איך שומרים היטב. היא הצליחה לצמצם למינימום את האינטנסיביות שמכבי רצתה לשחק בה".

מבחינתו של פאבלו לאסו, הסוויפ והכרטיס לפיינל פור הם הוכחה נוספת לכך שהקריאות להחליפו היו מוקדמות מדי. לאסו סוגר פיינל פור שביעי ב-10 שנים על הקווים של הבלאנקוס, ולפי ה"אס", העונה ההפכפכה עוד עשויה להסתיים בצורה מתוקה במיוחד.

"ריאל גרמה למכבי תל אביב להיראות כמו קבוצה קטנה, ושינתה לחלוטין את התחזיות ביורוליג. לפני חודש, היא לא הייתה מנצחת את המשחק הזה. עכשיו, גם אם היא תזכה ביורוליג אף אחד לא יהיה מופתע", ציינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully