וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סל ניצחון ענק של מוראנט הציל את ממפיס, מיאמי השלימה 1:4 על אטלנטה

פיניש אדיר של כוכב הגריזליס קבע 109:111 ו-2:3 בסדרה מול מינסוטה. ההיט עלו סיבוב עם 94:97 על ההוקס. פיניקס ב-2:3 על הפליקנס

דני אבדיה, שחקן וושינגטון וויזארדס ונבחרת ישראל, במסיבת עיתונאים/צילום: יותם רונן. עריכה: ליר שפיגל

פלייאוף ה-NBA ממשיך לספק דרמות למכביר. הלילה (בין שלישי לרביעי) עוד מותחן עשוי כהלכה בין ממפיס למינסוטה, וגם העפלה של מיאמי לשלב הבא על חשבון אטלנטה. פיניקס חתמה את הלילה עם ניצחון על ניו אורלינס.

תוצאות הלילה:

מיאמי (1) - אטלנטה (8) 94:97 (ההיט עלו לחצי גמר המזרח עם 1:4 בסדרה)
ממפיס (2) - מינסוטה (7) 109:111 (הגריזליס עלו ליתרון 2:3 בסדרה)
פיניקס (1) - ניו אורלינס (8) 97:112 (הסאנס עלו ליתרון 2:3 בסדרה)

ג'ה מוראנט, ממפיס גריזליס, קולע סל ניצחון. Justin Ford, GettyImages
ווינר. מוראנט קולע את סל הניצחון/GettyImages, Justin Ford
אנתוני אדוארדס, מינסוטה טימברוולבס, מאוכזב. Justin Ford, GettyImages
כמעט כפה הארכה. אנתוני אדוארדס/GettyImages, Justin Ford

ממפיס (2) - מינסוטה (7) 109:111 (הגריזליס עלו ליתרון 2:3 בסדרה)

הסדרה המטורללת והכיפית של הפלייאוף שוב סיפקה לחובבי הליגה מותחן משובח, עם משחק הפכפך וכמה רגעים בלתי נשכחים, רובם של השחקן המלהיב בליגה, ג'ה מוראנט. לרגעים נראה היה שמוראנט, שקיבל רק שלשום את תואר השחקן המשתפר של העונה, מאכזב במה שמסתמן כמשחק הכי חשוב בסדרה. הגריזליס נקלעו לפיגור דו ספרתי, אבל את הרבע השלישי מוראנט סיים עם דאנק עצום מעל שני שחקנים של הטימברוולבס, ואז הגיע המפנה. ברבע האחרון מוראנט קלע 18 נקודות (כולל 9 מ-10 מהעונשין), והתעלה במיוחד בדקות הסיום.

זה החל עם שלשה שהשלימה את המהפך ונתנה לממפיס יתרון נקודה כשנותרה דקה לסיום, ונמשך עם סל ניצחון גדול, בליי אפ אקרובטי אופייני ביד שמאל, כשנותרה שנייה לסיום. עוד קודם לכן קלע אנתוני אדוארדס, הכוכב הצעיר מן העבר השני, שלשה גדולה שכמעט כפתה הארכה, אבל אז הגיע מוראנט, וזריקת ההתאבדות של קארל אנתוני טאונס משלושת רבעי מגרש בזמן המועט שנותר, לא הלכה לשום מקום.

מוראנט סיים את המשחק עם 30 נקודות, 13 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, דזמונד ביין הוסיף 25 ולברנדון קלארק היו 21 מהספסל. בצד השני, טאונס הוביל את הטימברוולבס עם 28 ו-12 ריבאונדים, בעוד אנתוני אדוארדס הוסיף 22.

ויקטור אולדיפו, מיאמי היט. Michael Reaves, GettyImages
התעלה בהיעדרם של באטלר ולאורי. אולדיפו/GettyImages, Michael Reaves
טריי יאנג, אטלנטה הוקס, מאוכזב. Michael Reaves, GettyImages
סדרה מאכזבת. טריי יאנג/GettyImages, Michael Reaves

מיאמי (1) - אטלנטה (8) 94:97 (ההיט עלו לחצי גמר המזרח עם 1:4 בסדרה)

עוד משחק שממחיש את העוצמה של הקבוצה של אריק ספולסטרה. ההיט חסרו את ג'ימי באטלר שנראה בשיאו בפלייאוף וסובל מפציעה, נאלצו לשחק גם ללא קייל לאורי הפצוע, אבל קיבלו התעלות תורנית מויקטור אולדיפו, הידקו את ההגנה והכריעו את הסדרה מהר וקל מהצפוי, בדרך למפגש עם פילדלפיה או טורונטו בסדרת חצי הגמר. אולדיפו הזכיר נשכחות לערב אחד עם 23 נקודות, באם אדבאיו שלט מתחת לסלים עם 20 ו-11 ריבאונדים, טיילר הוסיף הוסיף 16 מהספסל, אבל המפתח מבחינת ההיט היה שוב ההגנה החונקת על טריי יאנג.

יאנג, שכיכב ברגעי האמת בעונה שעברה והפך את אטלנטה לההפתעה הגדולה של הפלייאוף, נעצר הפעם על 11 נקודות בלבד עם 2 מ-12 מהשדה, וסיים סדרה פושרת מול הגנת הברזל של ההיט עם ממוצע של 15.4 נקודות ב-32 אחוז בלבד מהשדה, ועם מספר זהה של אסיסטים ואיבודים (30). דיאנדרה האנטר היה נקודת האור של המפסידה, עם שיא פלייאוף אישי של 35 נקודות.

כריס פול, פיניקס סאנס. Christian Petersen, GettyImages
חזר לעצמו. פול/GettyImages, Christian Petersen
דווין בוקר על הספסל של פיניקס סאנס. Christian Petersen, GettyImages
נהנה על הספסל. דווין בוקר/GettyImages, Christian Petersen

פיניקס (1) - ניו אורלינס (8) 97:112 (הסאנס עלו ליתרון 2:3 בסדרה)

הסאנס ממשיכים לספור עד הימים עד לחזרה של דווין בוקר, ועד אז מנסים לשרוד בלעדיו. הלילה זה הצליח, עם ניצחון ביתי שנותן לסגנית האלופה ולקבוצה הטובה בליגה בעונה הרגילה קצת מרווח נשימה. פיניקס פתחה בסערה, עלתה ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון ושמרה עליו רוב הזמן. ברבע האחרון, דאגו כריס פול וחבריו לעצור כל ניסיון קאמבק של הפליקנס, שהתקרבו למינוס 7 מספר פעמים בדקות האחרונות, אבל ראו את פול, מיקל ברידג'ס וקאם ג'ונסון קולעים סלים חשובים שסוגרים עניין.

ברידג'ס היה מעל כולם עם התעלות של 31 נקודות לצד 5 ריבאונדים ו-4 חסימות, כריס פול התאושש מהמשחק הפושר הקודם עם 22 נקודות ו-11 אסיסטים (וגם 6 ריבאונדים), ודיאנדרה אייטון רשם עוד משחק שקט ויעיל עם 19 ו-9 ריבאונדים. בצד השני, ברנדון אינגרם עם 22, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים וסי ג'יי מקולום עם 21, 8 ו-5, ניסו ללא הצלחה למתוח את הסאנס, וינסו לכפות משחק שביעי ומכריע במפגש הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully