וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי אליאס התנצל על היריקה: "זה קורע לי את הלב בכל דקה"

26.4.2022 / 22:09

קשר הפועל תל אביב העלה פוסט באינסטגרם ביום שאחרי ההרחקה ב-5:0 בדרבי: "מבטיח לכם שאעשה את הכל בשביל לכפר על זה"

תקציר ה-0:5 של מכבי תל אביב על הפועל תל אביב/ספורט1

שי אליאס, קשר הפועל תל אביב שנתפס אתמול (שני) בתוספת הזמן של המחצית הראשונה יורק לעברו של אנריק סבוריט ובהמלצת שופטי המסך הורחק בכטיס אדום שהותיר את קבוצתו ב-10 שחקנים, התנצל היום בפני אנשי המועדון, חבריו לקבוצה וגם בפני האוהדים בפוסט באינסטגרם.

כאשר אליאס הורחק בתוספת הזמן של החצי הראשון, התוצאה בדרבי נגד מכבי תל אביב עוד הייתה 0:0. במחצית השנייה, כשאליאס ישב ביציע והותיר את חבריו בחיסרון מספרי, מכבי תל אביב ניצלה זאת עד תום וכידוע הביסה 0:5 את היריבה העירונית - תוצאה שזו הייתה בסך הכל הפעם השלישית בהיסטוריה שנרשמה במשחקי הדרבים בין מכבי להפועל תל אביב.

שי אליאס שחקן הפועל תל אביב. אריאל שלום
משימה חדשה לעמוד בה. אליאס/אריאל שלום

"זו זכות ענקית לגדול ולשחק במקום שאותו אתה אוהד מילדות, לקבל אהבה מאז שעליתי לבוגרים ועל זה אני מוקיר תודה והערכה בכל יום שאני מגיע למתחם האימונים ובכל דקה על הדשא", כתב אליאס, "היום זה יום שונה, יום קשה במיוחד. עשיתי טעות, עשיתי מעשה שלא הייתי צריך לעשות בלשון המעטה, שטות שעלתה לי ולקבוצה ביוקר.

"אני האחרון שיחפש תירוצים ויודע שגם לפני כל הקללות והביקורות, האחריות היא שלי. אני מצטער מעומק הלב מכל מי שהפועל תל אביב יקרה לליבו, בפני כל מי שהאמין בי ואכזבתי אותו, ההנהלה, צוות מקצועי, שחקנים וכמובן אתם האוהדים", המשיך הקשר.

"אני לא מבקר אף אחד ולא מבקש חמלה או רחמים. כמו שידעתי לקבל מכם תמיד אהבה גדולה, אני מקבל בהכנעה גם את הביקורות המוצדקות. זה קרה, זה כואב וזה קורע לי את הלב בכל דקה", התנצל אליאס וכתב לסיכום ש"יש לי משימה נוספת שלא הייתה קיימת עד אתמול והיא לכפר על המעשה הזה, מבטיח לכם שאעשה הכל בשביל שזה יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully