וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווילבקין וז'יז'יץ' המצטיינים, אוואנס הרשים ומי אכזב? ציוני מכבי תל אביב

26.4.2022 / 23:15

הגארד והסנטר היו האנשים של הצהובים לאורך רוב שלבי העונה, כשלא מעט שחקנים תרמו את חלקם. מנגד, הקבוצה לא נתנה יותר מדי הזדמנויות ולא קיבלה מספיק מהישראלים. וגם: השחקנים שעזבו וציוני המאמנים

אוהדי מכבי תל אביב מעודדים את השחקנים במדריד/מכבי תל אביב

המצטיינים

סקוטי ווילבקין - 7

לראשונה בתקופתו במכבי תל אביב, זכה הגארד המוביל שלה לשחק בפלייאוף היורוליג, כשהוא מסיים את העונה בצורה טובה. זאת רחוקה מלהיות העונה הטובה בקריירה של הגארד, אבל המספרים שלו ברמת היורוליג עדיין טובים מאוד והוא הוכיח ברוב העונה שמכבי תל אביב יכולה לסמוך עליו.

אנטה ז'יז'יץ' - 7

התקדמות גדולה מאוד רשם הסנטר הקרואטי אחריעונת בכורה די פושרת במדים הצהובים אשתקד. ז'יז'יץ' אמנם לא שיחק במחזורי הפתיחה, אך כשחזר מהפציעה שלו הפך לשחקן פנים אפקטיבי, שבכל משחק מסיים עם מספרים טובים של נקודות, למרות שבתחום הריבאונד יש לו הרבה מקום לשיפור. הירידה שלו בסדרה נגד ריאל מדריד מנעה ממנו ציון גבוה יותר.

שחקן מכבי תל אביב אנטה ז'יז'יץ' עם סקוטי ווילבקין, יפתח זיו. דני מרון
שני המצטיינים. ווילבקין וז'יז'יץ'/דני מרון

עברו את המבחן

ג'יימס נאנלי - 6

אחת התעלומות הגדולות של העונה במכבי תל אביב. מצד אחד, לנאנלי היו משחקים בהם הוא היה המוציא לפועל המוביל של הקבוצה, הוכיח למה הוא הגיע לכאן וניצח למכבי תל אביב במשחקים. מנגד, הוא היה בתקופות רבות לא יציב, הספיק להיות עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה, ונעלם גם בפלייאוף.

קינן אוואנס - 6

עונת בכורה טובה לגארד שהגיע מהפועל חיפה ונראה שהפך לזיווג הטוב ביותר של סקוטי ווילבקין בקו האחורי מאז התקופה הקצרה עם נייט וולטרס. אוואנס התאים את עצמו מהר לרמת היורוליג, גילה אגרסיביות ולא פחד לקחת אחריות בדקות ההכרעה.

ג'יילן ריינולדס - 6

הסנטר המחליף מסיים עונה עם מספרים טובים מאוד ביחס לדקות המשחק שלו, אבל לא בטוח שזה מה שבמכבי תל אביב ציפו כשהחזירו אותו אחרי עונה אחת בבאיירן מינכן. ריינולדס נתן הרבה אנרגיות מהספסל, שינה משחקים בדקות שלו על המגרש, אך עדיין התחושה היא כי יכול היה לתת יותר.

דרק וויליאמס - 5.5

למרות שנראה כי בתקופות רבות של העונה דרק וויליאמס עומד בציפיות, הוא מסיים את העונה במכבי תל אביב בצורה בינונית לאור הציפיות ממנו. וויליאמס רשם מספרים סבירים, קלע באחוזים לא רעים, אבל במשחקים מעטים מדי היה האיש שציפו ממנו להיות במכבי תל אביב, למרות התקופה הטובה בסיום העונה.

ג'ון דיברתולומיאו - 5.5

ביחס לדקות המשחק המעטות שלו, קצת יותר מ-13 למשחק, דיברתולומיאו הצליח לשנות מספיק משחקים כדי להיכנס לקטגוריה הזאת. הקפטן של מכבי תל אביב המשיך להיות אפקטיבי בקליעה שלו גם ברמת היורוליג, ולהיות הגיבוי שיאניס ספרופולוס ולאחר מכן גם אבי אבן היו צריכים מהספסל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי תל אביב ג'ייימס נאנלי. דני מרון
אחת התעלומות הגדולות של העונה במכבי תל אביב. נאנלי/דני מרון

ממשיכים הלאה

רומן סורקין - 5

עונת בכורה די טובה לשחקן הפנים שלא שיחק ברמות הללו עד כה. ההצלחה שלו בכמה משחקים, כולל בפלייאוף נגד ריאל מדריד, העלתה מעט את הציון הכללי שלו, אך סורקין ראוי להזדמנות לקראת העונה הבאה.

קיירי תומאס - 4.5

הגיע כמחליף באמצע העונה, ולאחר שבתחילה היה נדמה כי מדובר ב"אס" כפי שכינה אותו יאניס ספרופולוס, הוא לא הצליח להטביע את חותמו במשחקים רבים ומסיים עם הרבה מאוד סימני שאלה לגבי המשך דרכו האפשרית בקבוצה.

יפתח זיו - 4.5

לאורך תקופה ארוכה של העונה היה נדמה כי השידוך בין זיו למכבי תל אביב רחוק מלהיות אופטימלי. הגארד לא קיבל הזדמנויות, וגם כשקיבל אותן לא הצטיין. בריצה האחרונה של הצהובים נכנס לקצב, היה טוב יותר, ונתן למכבי תל אביב תקווה כי הוא יוכל להמשיך במגמה גם בעונה הבאה.

אנג'לו קלויארו - 4.5

קלויארו מעולם לא היה שחקן התקפי משמעותי מדי במכבי תל אביב, אך נדמה כי העונה התפקיד שלו הפך להיות פחות ופחות משמעותי לאור הימצאותו של דרק וויליאמס בסגל. אחרי ארבע שנים נראה כי התקופה שלו במדים הצהובים צפויה להסתיים.

שחקן מכבי תל אביב יפתח זיו עם עמי ביטון. אודי ציטיאט
נתן למכבי תל אביב תקווה לעונה הבאה. זיו/אודי ציטיאט

לא מספיק

עוז בלייזר - 4

הפורוורד הישראלי היה אחד השחקנים המפתיעים בחלק הראשון של העונה במכבי תל אביב, כולל משחק טוב מאוד במדריד, אלא שככל שהלכה והתקדמה העונה איבד את מקומו בסגל, ולא קיבל הזדמנויות כשהוא משותף רק ב-13 משחקים.

ג'ייק כהן - 4

כמו בלייזר, גם כהן איבד את מקומו אבל בשלב מוקדם מאוד של העונה. הוא קיבל הזדמנויות במהלך העונה, אך עם ההתקדמות של סורקין ושחקני הפנים האחרים הוא הלך ואיבד את ההזדמנות לעלות אל המגרש ולהשפיע על המשחק.

ג'ייק כהן, שחקן מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
איבד את מקומו בשלב מוקדם מאוד של העונה. כהן/אודי ציטיאט

המאמן

אבי אבן - 6.5

בחודשיים וקצת כמאמן הקבוצה הצליח המאמן, שמעולם לא אימן ברמות הללו, ליצור מומנטום במכבי תל אביב ולהחדיר את הביטחון בשחקנים שהגיעו עד הפלייאוף. אבן הפך למאמן הראשון שמגיע עם הצהובים לפלייאוף זה שבע שנים, אך לא ברור בשלב הזה האם זה יספיק לו כדי לקבל את התפקיד בעונה הבאה או לחזור לתפקידו הקודם כראש מחלקת הסקאוטינג. בכל מקרה, את טבילת האש הראשונה שלו הוא עבר בהצלחה רבה.

כבר לא איתנו

מתיאס לסור - 5.5

הסנטר הצרפתי הגיע בתחילת העונה כדי לחפות על הפציעה של אנטה ז'יז'יץ', רשם כמה משחקים טובים מאוד, אך מהר מאוד איבד את מקומו עם החזרה של הקרואטי. עזב לפרטיזן בלגרד אחרי חודשיים בלבד.

קמרון טיילור - 4

הגארד עם המומחיות ההגנתית לא היה מהכוכבים המיועדים של הצהובים, אך מהר מאוד תחת יאניס ספרופולוס הדביקו לו תווית של שומר משובח. זה הצליח לתקופה מוגבלת מדי, והוא עזב לשטרסבורג בהשאלה, וספק אם יחזור בעונה הבאה.

יאניס ספרופולוס - 4.5

המאמן היווני פוטר בחודש פברואר אחרי ההפסד בחצי גמר גביע המדינה להפועל תל אביב, אחרי שגם בתקופתו ביורוליג העונה מכבי תל אביב לא הייתה ממש בתמונת הפלייאוף. ספרופולוס רשם שנתיים ראשונות טובות במדים הצהובים ומאז הקבוצה הלכה תחתיו אחורה, כשהוא לא מצליח לשחזר את ההצלחה של עונת 2019/20.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully