וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני זוכר אותנו בני 12. היה לי ברור שאלון יגיע הכי רחוק"

26.4.2022 / 15:51

ג'קי בן זקן, שעבר כברת דרך עם חזן במשך למעלה מארבעה עשורים, התרגש כשהתבשר על המינוי הצפוי למאמן נבחרת ישראל הבוגרת: "כבוד גדול למ.ס. אשדוד. האתגר עצום, אך אין כמו אלון כדי לשבור את הגבולות והמחסומים שיש בפני הכדורגל הישראלי"

תקציר ה-2:2 בין נבחרת ישראל לרומניה/ספורט1

בהתרגשות רבה קיבל היום (שלישי) ג'קי בן זקן את דבר מינויו הצפוי של אלון חזן למאמן נבחרת ישראל. הם הכירו לפני 43 שנים, כשהיו בני 12, בקבוצת הילדים של הפועל אשדוד. שני ילדים שחלמו להיות שחקני כדורגל. כשבן זקן איחד את עירוני והפועל אשדוד בשנת 2000 היה לו ברור שהוא מחזיר את חזן לשחק בקבוצה. כשפרש חזן, מינה אותו בן זקן למנכ"ל מ.ס. אשדוד וכאשר שיחרר את יוסי מזרחי לאמן את בית"ר ירושלים בדרך לאליפות של עונת 2006/7, הוא מינה את חזן למאמן מ.ס. אשדוד, תפקיד המאמן הראשון של מי שהפך היום כשהוא אוטוטו בן 55 למאמן נבחרת ישראל.

אלון חזן מסיבת עיתונאים. ניב אהרונסון
במ.ס. אשדוד מתרגשים. חזן/ניב אהרונסון

"אני מתרגש", הודה היום בן זקן שממעט לדבר באחרונה. "הבחירה באלון היא כבוד גדול לעיר אשדוד וגם למ.ס. אשדוד שאלון היה חלק בלתי נפרד ממנה במשך שמונה שנים כשחקן, מנכ"ל וכמאמן. לפני 14 שנים בדיוק אלון עזב אותנו כשהוא מבהיר לי שהוא הולך לדרך של נבחרות ישראל. כמי שפילס דרך כשחקן מאשדוד ועד אנגליה, כך ידע אלון להתקדם בנבחרות כשחקן ובהמשך כמאמן. מנבחרות הנערים, עד האולימפית והיום עם ההחלטה למנות אותו למאמן הנבחרת הבוגרת שלנו".

"אני זוכר עדיין את שנינו בני 12 בהפועל אשדוד עם חלומות גדולים על כדורגל. היה לי ברור כבר אז שאלון יגיע הכי רחוק. אלון הוא אישיות יוצאת דופן וזו הבחירה הכי ראויה שיכולה להיות. אני גאה בו מאוד ושמח על הבחירה בו. אין לי ספק שהוא במקום הכי נכון לו ולכדורגל שלנו. האתגר שלו עצום, אבל אין כמו אלון כדי לשבור את הגבולות והמחסומים שיש בפני הכדורגל הישראלי. עבורנו במ.ס. אשדוד זה רגע מאושר מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully