וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ויאריאל מזהיר את חבריו: "אנפילד זה הגיהנום. הם רק רוצים להרוג אותך"

עודכן לאחרונה: 26.4.2022 / 13:55

אטיין קאפו מתכונן עם ויאריאל לאתגר קשה בליברפול בחצי גמר האלופות: "הם רק רוצים להפיל אותך, לגמור אותך, ולא אכפת להם מי מולם. זה האצטדיון הכי נוראי שהייתי בו" (רביעי, 22:00)

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 26.4/ספורט1

ויאריאל מתכוננת למשחקה מחר (רביעי) באנפילד בחצי גמר ליגת האלופות, ושחקן הקבוצה אטיין קאפו מכין את חבריו ומבהיר להם: זהירות, אנפילד זה הגיהנום. קאפו, ששיחק בעבר בווטפורד, מדבר גם על המסע המרשים של ויאריאל העונה במפעל, שכלל את הדחתם הסנציונית של יובנטוס ובאיירן מינכן.

"שאלתי, איפה זה ויאריאל?", הוא מספר על התגובה שלו אחרי ההצעה שקיבל מהקבוצה הספרדית, "אמרו לי שזה מקום שמשי, ליד ולנסיה, אז אמרתי בסדר, בוא". המסע היה מוצלח. קאפו עזב את ווטפורד בינואר 2021, אחרי משחקים של קבוצתו מול נוריץ' והאדרספילד, והגיע לספרד, עונה אותה סיים עם מפגשים מול ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד, כולל זכייה בליגה האירופית כשהוא נבחר לאיש המשחק.

כעת ויאריאל, הקבוצה שהוא לא שמע עליה לפני כן, מתכוננת למפגש מול ליברפול, בקרב על העפלה למשחק הגדול של היבשת. "לזכות בליגת האלופות? מעולם לא הייתה בנו החוצפה להצהיר שנעשה את זה", הוא אומר משועשע, "אנחנו המועדון הכי קטן בחצי הגמר, זה ברור, אבל גם היינו המועדון הכי קטן ברבע הגמר. אנחנו פשוט בדרך השמחה שלנו, ואין לנו מה להפסיד".

אטיין קאפו, שחקן ויאריאל, חוגג את ההעפלה לחצי גמר ליגת האלופות אחרי ניצחון על באיירן. Christian Kaspar-Bartke, GettyImages
הדהימו כבר את יובה ובאיירן, ליברפול הבאה בתור? קאפו/GettyImages, Christian Kaspar-Bartke
אנדי רוברטסון חוגג שער לזכות ליברפול מול אברטון. רויטרס
קאפו על ליברפול באנפילד: "יש להם מין יכולת כזאת לגרום לך לחוות שום דבר מלבד סבל, כל הזמן, כל המשחק, בכל חלק על המגרש"/רויטרס

ויאריאל ניצחה את יובנטוס ובאיירן, מועדונים שמחזיקים במספר כפול של גביעי אירופה (8) מניצחונות שוויאריאל השיגה בכל תולדותיה בשלב הנוקאאוט. "לא אכפת לנו, אנחנו יודעים שאנחנו אנדרדוג", אמר, "לא מעליב אותנו שאומרים שבעיר שלנו יש 50 אלף איש, בעוד שאצלם רק באצטדיון יש 70 אלף איש. זה לא מעליב, זאת האמת".

כעת הוא מגיע עם חבריו לאצטדיון אנפילד האימתני, שבו שיחק ארבע פעמים במדי ווטפורד, והובס ארבע פעמים בהפרש מצטבר 18:1. "אנפילד זה הגיהנום, צריך לומר את זה כמו שזה, זה הגיהנום", טוען הקשר, "זה האצטדין הכי נוראי שהייתי בו באנגליה. או שזאת האווירה, או הצורה שבה הם משחקים... במשך 90 דקות, אתה נמצא בגיהינום.

"יש להם מין יכולת כזאת להפוך את עצמם, לגרום לך לחוות שום דבר מלבד סבל, כל הזמן, כל המשחק, בכל חלק על המגרש. והם לעולם לא עוצרים, הם לוחצים אותך כל הזמן, הם רק רוצים לכבוש עוד שערים, ואז גם כשהם כובשים הם ממשיכים. הם רוצים להפיל אותך, לגמור אותך. ולא אכפת להם מי מולם. הם פשוט רוצים להרוג את כולם, וזהו".

קאפו מספר שקל לו להתכונן למשחקים, כי בתדריכי הווידאו של אונאי אמרי הוא תמיד השחקן שהכי מתעניין. למה? "בבית אני בכלל לא צופה בכדורגל", הוא מספר, "אני לא רוצה שזה ימלא לי את כל החיים. אבל בתדריכי הווידאו, אני יושב שורה ראשונה. מי שכל היום רואה כדורגל, יכול להתעצבן מהאימונים האלה. אני נהנה. זאת העבודה שלי, אני מקבל מידע, מתכונן ומגיע מוכן. ואז, בסוף המשחק, אני אומר לעצמי, 'יודע מה, המאמן הזה שלנו, הוא באמת חכם, הוא יודע הרבה דברים'. זה קורה לי הרבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully