וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה ממשיכה במו"מ עם גוזלן, החלוץ יקבל החלטה בקרוב

במועדון מקווים ששיתוף הפעולה יימשך, גוזלן אמר לאנשי המועדון שהוא מעדיף לקבל החלטה לקראת סיום העונה. אסף נימני ימשיך

תקציר: הפועל חדרה - מ.ס. אשדוד 3:2/ספורט1

הפועל חדרה הבטיחה מזמן את הישארותה בליגת העל ובמועדון כבר עוסקים מזה תקופה בהכנות לעונה הבאה. אחרי ההודעה על מינויו של ניר ברקוביץ' לתפקיד המאמן במקומו של מנחם קורצקי, הודיע הבוקר (שלישי) המועדון על הישארותו של עוזר המאמן, אסף נימני, לעונה נוספת. בתחילה חשבו בחדרה שנימני יעדיף להמשיך עם קורצקי לעירוני קרית שמונה, אך לאחר פגישה עם המאמן החדש ניר ברקוביץ', סוכם כי ימשיך לעונה נוספת במועדון.

"אני מודה מקרב לב למנחם על תקופה מדהימה איתו ועם הקבוצה. את ניר אני מכיר הרבה שנים ואני משוכנע שהחיבור בינינו יהיה מוצלח מאוד", אמר נימני הבוקר. "הפועל חדרה זה מועדון מיוחד, מהר מאוד התאהבתי פה באנשים ואני שמח מאוד להישאר פה עונה נוספת", הוסיף עוזר המאמן.

שחקן הפועל חדרה מרשל אודה. דני מרון
יחזור? אודה/דני מרון

הפועל חדרה, עומדת בפני שינוי גדול מאוד בסגל השחקנים שלה. מרבית הזרים ואולי אפילו כולם יעזבו, כאשר אחד השמות שנמצאים על הפרק להגיע, הוא מרשל אודה שמשחק כיום בבני סכנין ולבש את מדי חדרה בעונה שעברה.

בגיזרת הישראלים, כבר עתה ברור שמקסים פלקושצ'נקו, לא ימשיך לעונה נוספת. בשבועות האחרונים מתנהל מו"מ עם שובל גוזלן בנסיון להאריך את חוזהו לעונה נוספת. גוזלן אמר לאנשי המועדון שהוא מעדיף לקבל החלטה סמוך לסיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully