וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסקו סיכם לשנתיים בבטיס ויהפוך למשתכר הבכיר בתולדותיה

קשר ריאל מדריד שמסיים חוזה יעזוב אחרי תשע שנים, ירוויח 10 מיליון יורו לעונה במחזיקת הגביע הטרייה וישוב לשתף פעולה עם מאמנו לשעבר במלאגה - מנואל פלגריני

תקציר הניצחון של בטיס על ולנסיה בגמר גביע המלך/ספורט1

אחרי תשע שנים בלבן, איסקו יעזוב הקיץ את ריאל מדריד עם סיום חוזהו. בעונה הבאה, כך מסתמן, הוא יפגוש את הבלאנקוס כיריב בליגה הספרדית. ב"אס" וב"מארקה" הכריזו הבוקר (שלישי) כי הקשר הספרדי סיכם במחזיקת הגביע הטרייה, בטיס, יחתום על חוזה לשנתיים ויגיע בקיץ לקבוצה מסביליה.

איסקו, שחקן ריאל מדריד. David S. Bustamante/Soccrates, GettyImages
יישאר בספרד. איסקו/GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates

איסקו ירוויח כ-10 מיליון יורו לעונה ובכך יהפוך למשתכר הגבוה בתולדות בטיס. הקשר בן ה-30, שדעך משמעותית בחצי השני של הקדנציה שלו בריאל, יחזור לשתף פעולה עם מאמנו מימי מלאגה, מנואל פלגריני, ובספרד טוענים כי להיכרות המוקדמת בין השניים יש תפקיד משמעותי בהחלטה של הספרדי להגיע. איסקו משוכנע שעדיין יש לו את היכולת כדי לשחק ברמות הגבוהות ביותר ומחפש קבוצת ליגת האלופות, אך למרות שהסיכויים של הוורדיבלאנקוס לסיים בטופ 4 אינם גבוהים, הזכייה בגביע והאווירה החיובית שנוצרה סביב המועדון שכנעו את השחקן.

עד כה, איסקו שותף העונה ב-15 משחקים בכל המסגרות (358 דקות בלבד) והבקיע פעמיים. בתשע עונות בריאל מדריד איסקו כבש 53 שערים ובישל 56 נוספים ב-351 הופעות, זכה בארבעה גביעי אירופה וכעת הוא נמצא על סף זכייה שלישית באליפות ספרד. הקשר צפוי להיות הרכש השלישי של מחזיקת הגביע הקיץ, שכן בלם לאציו לואיז פליפה יגיע בהעברה חופשית בעוד לואיז הנריקה יירכש ב-13 מיליון יורו מפלומיננזה הברזילאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully