וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארגנטינה טוענים: לא רק שמסי ימשיך בפ.ס.ז', הוא גם ישקול להישאר מעבר לחוזה

מקורבי הכוכב מבהירים: שריקות הבוז לא משפיעות עליו, אין לו שום כוונה לעזוב בקיץ, הוא מאמין בפרוייקט למרות המהפכה שמסתמנת

תקציר מהליגה האיטלקית: לאציו - מילאן 2:1/ספורט1

ליאו מסי לא הולך לשום מקום. למרות הספקולציות על האפשרות שיעזוב את פריז סן ז'רמן, על אף השמועות שתיתכן חזרה שלו לברצלונה, כתב ארגנטינאי הנחשב מקורב למשפחה מפרסם הבוקר (שלישי): הוא יישאר בפריז עד תום חוזהו, ואפילו ישקול הישארות מעבר לחוזהו המקורי.

השמועות בנוגע לעתידו של מסי הלכו וגברו בשבועות האחרונים, בין היתר על היחס הקשוח לו הוא זוכה מחלק מאוהדי הקבוצה ששרקו לו בוז במספר מקרים העונה, כולל במשחק ההכתרה של הקבוצה בליגה הצרפתית. היה מי שבטוח שמסי מתחרט על ההחלטה להצטרף לקבוצה בקיץ שעבר, אבל מקורביו טוענים שהוא מרוצה מאוד בקבוצה, ובעיקר "מאמין בפרוייקט".

"המטרה שלי ליאו היא להשלים את החוזה. הוא מעולם לא שקל לעזוב את הקבוצה לפני סוף החוזה, וכמובן שאין שום אפשרות שהוא יחזור לברצלונה, או לקבוצה אחרת כלשהי", ציינו. "אם כבר, יש אפשרות שהוא יחליט לממש את האופציה לעונה שלישית במועדון, ויידחה את המעבר ל-MLS או את החזרה לארגנטינה".

ליאונל מסי, ניימאר, שחקני פריז סן ז'רמן. FRANCK FIFE, GettyImages
רק אחד מהם יישאר? מסי וניימאר/GettyImages, FRANCK FIFE

פ.ס.ז' צפויה לעבור מהפכה של ממש בקיץ, בעיקר אם קיליאן אמבפה אכן יעבור לריאל מדריד. גם הישארותו של ניימאר, חברו הטוב של מסי, לא מובטחת בשלב זה ולפי דיווחים שונים, סן ז'רמן תהיה מוכנה להעמיד אותו על המדף ולמכור אותו אם תגיע הצעה מספקת. גם בגזרת המאמן צפוי שינוי, לאחר שהתברר שמאוריסיו פוצ'טינו לא ימשיך. למרות כל זאת, מסי מבטיח שאין לו שום כוונה לעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully