וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוטי ווילבקין: "ההפסד הקודם היה מביך, לא ניתן לזה לקרות שוב"

26.4.2022 / 7:15

מכבי תל אביב מחכה לריאל כשהפסד יסיים לה את העונה. הגארד נחוש ומספר על התוכנית הטקטית: "ננסה לגרום להם לשחק אחד על אחד יותר. אם נגרום לזה, הדברים האחרים יהיו פחות אפקטיביים" (21:15)

אוהדי מכבי תל אביב מעודדים את השחקנים במדריד/מכבי תל אביב

מכבי תל אביב תקווה לחזור הערב (שלישי, 21:15) לחיים בסדרת הפלייאוף ביורוליג כשתארח את ריאל מדריד בפיגור 2:0. הצהובים הפסידו בשני המשחקים בשבוע שעבר במדריד, וכעת נמצאים במרחק הפסד אחד מהדחה וסיום עונת היורוליג 2021/22.

במכבי תל אביב עסקו בימים האחרונים בעיקר בסוגיות טקטיות. בקבוצה מחפשים פתרונות התקפיים והגנתיים לריאל, כשבכל הנוגע להתקפה ינסו הצהובים לגרום לריאל להוציא מהצבע את צמד שחקני הפנים המובילים וולטר טבארס ו-ונסן פוארייה כדי לאפשר חדירות ולשחקני הפנים לעבוד. בכל הנוגע להגנה, במכבי תל אביב רוצים לעצור את הקליעה של ריאל מבחוץ, ולייצר פתרונות חכמים יותר ממה שהוצגו במשחקים הראשונים בסדרה.

דבר נוסף שעליו בונים הצהובים הוא האווירה ביד אליהו. ההיכל חוזר לראות משחק פלייאוף לראשונה זה שבע שנים, וארגון האוהדים הגייט עבד שלשום על תפאורת דגלים מרשימה. במכבי תל אביב מאמינים שבעזרת האנרגיות של הקהל והפתרונות הטקטיים של הצוות המקצועי, הם יוכלו להראות טוב בהרבה ואף לנצח.

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב. רויטרס
לא רוצה שעונת היורוליג תיגמר. ווילבקין/רויטרס

מי שנשלח לדבר עם התקשורת הוא סקוטי ווילבקין, אחד השחקנים היחידים שתפקד בקבוצה עד כה. ווילבקין נראה כעוס מאוד בתום המשחק השני במדריד, וכעת הוא יחפש ניצחון פלייאוף ראשון בקדנציה בת ארבע שנים במועדון.

"זה היה הפסד מביך, להפסיד ככה, בצורה כל כך רעה, במיוחד כשאתה רוצה לנצח. לא ניתן לזה לקרות שוב", סיפר ווילבקין על איך הרגיש בסיום המשחק הקודם, "אני רק רוצה לנצח. אנחנו בפיגור 2:0 ואם נפסיד עונת היורוליג שלנו תיגמר. לא אמרנו יותר מדי דברים אחרי המשחק הקודם, אמרנו שזה צריך להיות משחק שונה כאן, אין הרבה מה לומר".

הגארד נשאל על האווירה שצפויה ביד אליהו וסיפר: "המשחק יהיה שונה לחלוטין. האווירה תהיה לטובתנו, ננסה לקחת את האנרגיות שהאולם והקהל נותנים לנו ולנצל את זה בצורה חיובית".

בכל הנוגע לנושאים הטקטיים אמר האמריקאי: "אנחנו צריכים להפסיק לתת להם כל כך הרבה קליעות חופשיות לשלוש. צריכים לגרום להם לשחק יותר אחד על אחד, לקלוע עלינו מכדרור. העצירה של ריבאונד מתחילה בלמנוע מהם קליעות חופשיות לשלוש. כשאנחנו עושים רוטציה, והם מקבלים שלשות חופשיות יותר, קשה לסגור לריבאונד מול הגבוהים שלהם, פוארייה יכול להשיג נקודות קלות ככה. אם נגרום להם לשחק אחד על אחד במקום לחדור לסל ולהוציא את הכדור, אז אני חושב שכל הדברים שנובעים מכך לא יהיו כל כך אפקטיביים עבורם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully