וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנתיים: טולוז חזרה לליגה הצרפתית הבכירה

הסגולים השלימו עונה דומיננטית בליגת המשנה עם 0:2 ביתי על ניור והבטיחו עלייה בזכות פער של 11 נקודות מהמקום השלישי

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 25.4/ספורט1

שנתיים אחרי שירדה בחסות הקורונה, טולוז השלימה הערב (שני) את חזרתה לליגה הצרפתית הבכירה עם ניצחון ביתי 0:2 על ניור במחזור ה-35 בליגת המשנה. הסגולים מקדימים כעת ב-11 נקודות את אוקזר השלישית, כשלסיום העונה נותרו שלושה מחזורים בלבד. כרגע אז'קסיו בעמדה הכי טובה להצטרף לטולוז, כשהיא במקום השני ומקדימה את אוקזר בשלוש נקודות, את סושו בארבע ואת פריז FC בחמש.

בתום העונה, מקומות 3-5 ימשיכו לפלייאוף בו הרביעית והחמישית ישחקו זו מול זו ואז המנצחת נגד המדורגת שלישית על הזכות לפגוש במבחנים את המדורגת 18 בליג 1.

שחקני טולוז חוגגים. VALENTINE CHAPUIS, GettyImages
עלייה מוצדקת. טולוז/GettyImages, VALENTINE CHAPUIS

טולוז דרסה את הליגה מהרגע הראשון עם 80 שערים ב-35 מחזורים (לבאה בתור יש רק 56) ורק שלושה הפסדים. הערב היא איבדה את מלך שעריה ריס הילי שהבקיע העונה 20 שערים ונפצע בדקה ה-20, אבל דקה לאחר מכן הקפטן הבלגי ברכט דיאחרה כבש את הראשון והמגן הדני מיקל דסלר חתם בדקה ה-75.

הקשר ההולנדי ברנקו ואן דן בומן, שחתום על 12 שערים ולא פחות מ-20 בישולים, צפוי להיבחר לשחקן העונה בליגה ונמצא על הכוונת של מארסיי. פיליפ מונטאנייה, שהעלה את בולון מהליגה הרביעית ב-2004 עד לליגה הבכירה ב-2009, הוסיף עוד עלייה לרזומה שלו כמאמן.

  • עוד באותו נושא:
  • טולוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully