וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום משחק חמישי מותח: אליצור רמלה זכתה באליפות ה-11 בתולדותיה

אחרי ניצחון דרמטי בנקודה במשחק מספר 4, רמלה הגיעה לאשדוד וחגגה תואר עם 73:77 גדול ו-2:3 בסדרה. אליפות ראשונה לשירה העליון כמאמנת

חגיגות האליפות של אליצור רמלה/יונתן האורסטוק, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

אליצור רמלה זכתה הערב (שני) באליפות המדינה בכדורסל נשים בפעם ה-11 בתולדותיה, לאחר ניצחון חוץ דרמטי 73:77 במשחק החמישי של סדרת הגמר מול מכבי בנות אשדוד, אותה ניצחה גם בסדרת הגמר באליפות הקודמת לפני שלוש שנים.

אשדוד, שסיימה את העונה במקום השלישי ולפני רמלה הרביעית, הגיעה לסדרה כפייבוריטית ברורה לאחר שניצחה בשלושת המפגשים בעונה הסדירה, אבל השחקניות של שירה העליון סיפקו פלייאוף נפלא ואחרי הניצחון במהלך האחרון של משחק מספר 4, עשו זאת שוב בדרמה גדולה גם במשחק החמישי.

אליסה בארון שחקנית אליצור רמלה. באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
ה-MVP של הסדרה. אליסה בארון/אתר רשמי, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

המארחת הובילה בחמש נקודות בפתיחת הרבע הרביעי, אבל רמלה לא ויתרה וסחטה את המקסימום מהחמישייה שלה, שהייתה אחראית לכל הנקודות, כשרק שחקנית אחת מהספסל שותפה לשש דקות (קורטני דגלאס). אליסה בארון ואמה קאנון דאגו להחזיק את רמלה במשחק ובדקה האחרונה קריסטל דנג'רפילד עמדה בלחץ בקליעות עונשין והפכה ל-72:73. קאנון לקחה ריבאונד ואז דייקה גם היא מהקו כדי להבטיח ניצחון וחגיגות גדולות בשחור. אליפות ראשונה בקריירה לשירה העליון.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אמה קאנון שחקנית אליצור רמלה. באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
יש אליפות. אמה קאנון/אתר רשמי, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

קלעו לרמלה: אמה קאנון 25 נקודות (16 ריבאונדים), אליסה בארון 20, קריסטל דנג'רפילד 15, גילי אייזנר 9, פאולינה הרסלר 8, קורטני דגלאס שותפה ולא קלעה.

קלעו לאשדוד: אליסון הייטאואר 21 (6 אסיסטים), אלכסנדרה כהן 16 (11 ריבאונדים), קלסי בון 15, ויקטוריה ויויאנס 12, טל סהר 6, מדיסון שה 3, מאי דיין שותפה ולא קלעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully