וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן סימונס נפגש עם הנהלת ברוקלין והביע תשוקה לחזור לשחק

הצדדים מנסים להרגיע את הרוחות והפורוורד הבטיח שימשיך לעבוד על הצד המנטאלי והפיזי כדי לחזור לשחק. גם נאש ניסה להרגיע

בוסטון חוגגת את הניצחון על ברוקלין במשחק 3/מתוך הטוויטר הרשמי של הסלטיקס

הפרויקט השאפתני של ברוקלין נטס עלול לקבל הלילה (בין שני לשלישי, 2:00) מכה אנושה, אם הקבוצה תפסיד לבוסטון גם במשחק הרביעי ותודח בסוויפ בסיבוב הראשון. הנטס מגיעים אחרי שלושה משחקים מאכזבים, עם הגב לקיר, כשקווין דוראנט נמצא בכושר רע מאוד ברגע האמת של העונה וגם קיירי אירווינג לא עומד בציפיות.

ובכל זאת, נראה שבקבוצה עסוקים בעיקר במי שלא ישחק, וגם לא שיחק במשחקים הקודמים - בן סימונס. הפורוורד שמתאושש מפציעה היה אמור להיות כשיר למשחק ולערוך את הופעת הבכורה שלו העונה, אבל דיווח אמש על כאבי גב ושוב ייעדר. ההימנעות של סימונס מהמשחק הפכה אותו למטרה, ומאז הוא סופג ביקורת רבה מפרשנים.

אבל כעת מסתבר שהביקורות מגיעות גם מבית. לפי בריאן ווינדהורסט מ-ESPN, בהנהלת ברוקלין "כועסים על הסאגה שהתפתחה סביב סימונס", וטוענים שמבחינתו של השחקן, "זו כבר הנפה של דגל לבן על העונה".

שחקני ברוקלין נטס בן סימונס, קווין דוראנט. Al Bello, GettyImages
הניף דגל לבן? בן סימונס עם דוראנט/GettyImages, Al Bello

מאמן הנטס סטיב נאש ניסה להרגיע את הרוחות, אם כי רמז שגם אם ברוקלין תנצח הלילה והסדרה תגיע למשחק חמישי, כלל לא בטוח שסימונס יחזור. "האמת היא שלא ציפיתי שהוא ישחק הלילה", אמר נאש היום לקראת המשחק. "כמובן שאנחנו מאוכזבים שהוא לא ישחק, אבל אני לא רוצה שהוא ישתמע כאילו אני מאוכזב ממנו. הגב שלו הוא הגב שלו".

בברוקלין טרודים גם בשאלה איך לשפר את המספרים ואת היעילות של קווין דוראנט, שמתקשה מאוד מול הגנת הברזל של הסלטיקס. דוראנט קלע 16 נקודות בלבד ולקח רק 11 זריקות מהשדה במשחק 3, ואם יודח בסוויפ, יש מי שטוען שזה יפגע במורשת שלו. סטיב נאש טוען אחרת. "זה לא יפגע בו בשום צורה גם אם נודח הלילה. נכון, היו לו שלושה משחקים פחות טובים, אבל הוא עובר תקופה קצת יותר קשה, ויש עליו עומס אדיר. זה לא באמת ישפיע על איך הוא ייזכר בדברי הימים של ה-NBA".

ב-ESPN מדווחים כי סימונס והסוכן שלו נפגשו עם המנהל המקצועי של הנטס שון מרקס והנהלת ברוקלין כדי לדון איך מתמודדים עם המשוכות המנטאליות והפיזיות ומחזירים את השחקן למגרש. האוסטרלי הביע תשוקה לשחק עבור הנטס והצדדים דיברו איך יעבדו כדי לגרום לזה לקרות. שני הצדדים מאמינים שלסימונס היו שבועות טובים של אימונים, אבל עדיין יש מכשולים פיזיים ומנטאליים שצריך לטפל בהם. בנטס מאמינים שסימונס מטפל בצד הפיזי והמנטאלי שלו בחודשים האחרונים ומבינים שיש עוד עבודה לעשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully