וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמונה דקות ליונתן כהן בהפסד פיזה, סולומון כבש במשחק ידידות

עודכן לאחרונה: 25.4.2022 / 22:46

הישראלי נכנס כמחליף בהפסד 2:0 ללצ'ה, שעלתה לפסגה על חשבון קרמונזה וקרובה לסרייה A. סולומון מצא את הרשת ב-1:2 של שחטאר על אנטליאספור

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 25.4/ספורט1

יונתן כהן שיחק היום (שני) שמונה דקות כמחליף בהפסד של פיזה 2:0 אצל לצ'ה, שעלתה לפסגת הסרייה B וקרובה לחזור לליגה האיטלקית הבכירה אחרי שנתיים. מלך שערי הליגה מאסימו קודה (20 כיבושים) שבת אמנם מהבקעה הפעם, אבל בישל לבלם פאביו לוצ'וני (18) והמחליף פאולו פראגו חתם חמש דקות לסיום עם עזרה מהשור.

פיזה נמצאת במקום החמישי שמוביל לרבע גמר הפלייאוף, כשהיא צמודה לבנבנטו הרביעית (תשחק מאוחר יותר) ומונזה השלישית במקומות מהם מדלגים שלב לחצי גמר הפלייאוף. במקום השני ששווה גם הוא עלייה אוטומטית, נמצאת קרמונזה המפתיעה שמקווה לחזור לסרייה A אחרי 26 שנה, אך היא הפסידה 3:1 לקרוטונה שירדה לליגה השלישית אחרי שבעונה הקודמת עוד שיחקה בסרייה A. לסיום העונה נותרו שני מחזורים בלבד.

יונתן כהן שחקן פיזה. רויטרס
הופעה 13 כמחליף העונה. יונתן כהן/רויטרס

* מנור סולומון כבש במשחק הראווה של שחטאר דונייצק נגד אנטליאספור. סולומון קבע 1:1 בדקה ה-21, אחרי שמוסטפה אדילמן העלה את הטורקים ליתרון בדקה השמינית, ודמיטרו טופאלוב השלים מהפך וקבע 1:2 בדקה ה-76. זהו המשחק השני בו סולומון משחק במדי שחטאר מאז שנטש אותה עם פרוץ המלחמה.

* דור חוגי נכנס כמחליף בדקה ה-82 והיה שותף להפסד הכואב של ויסלה קרקוב 4:3 בבית לוויסלה פלוצק. המארחת כבר חזרה מפיגור 3:1 ל-3:3 בדקה ה-71, אבל הפסידה בגלל פנדל בדקה ה-11 של תוספת הזמן ונותרה מתחת לקו האדום, בסכנת ירידה אחרי 26 שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully