וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מין פרוע, סכומי עתק והגדול בכל הזמנים: טייסון פיורי מתרברב

עודכן לאחרונה: 25.4.2022 / 14:32

אחרי הניצחון: המתאגרף רומז שאולי לא יפרוש ויגרוף סכומי עתק, מתרברב ברזומה שלו, סיפר ששכב עם מאות נשים ורמז שאולי זה חלק מהמהפך הפיזי ששיקם את חייו

אליפות העולם (WBC) במשקל כבד: טייסון פיורי גובר על דיליאן ווייט/ספורט1

טייסון פיורי הגן בשבת על תואר אלוף העולם במשקל כבד מטעם ה-WBC, אחרי שנוקאאוט עוצמתי בסיבוב השישי הפיל את יריבו דיליאן ווייט, לעיני 94 אלף איש בוומבלי המלא. בסיום הניצחון פיורי דיבר על פרישה, ואמר: "הייתי חייב את זה לאוהדים, לכל האנשים בבריטניה, ועכשיו זה נגמר". פיורי טען שהבטיח לאשתו שיפרוש בטרם ייפגע, "ואני איש של מילה. נראה שזו ההופעה האחרונה של הג'יפסי קינג, ואיזו הופעת פרידה זאת הייתה".

עם זאת, עם כל הרצון לשמור על הבריאות, ביממה האחרונה אשתו פריס מציגה גישה מעט שונה. לדבריה, יש סיכוי אחד שפיורי ימשיך לקרב נוסף - אם הוא יהיה על כל חגורות האליפות, ויפגוש את המנצח בין אנתוני ג'ושוע לבין אולכסנדר אוסיק. "הוא לא צריך עוד פרסום, בורכנו בהצלחה ומזל, ויש לנו גם מספיק כסף, האיש עשה כבר הכל", אמרה, "אני יודעת שהסיבה היחידה שטייסון יחזור לזירה - זה לקרב שמאחד את כל החגורות".

אליפות העולם (WBC) במשקל כבד, טייסון פיורי מול דיליאן ווייט. רויטרס
חיים סוערים. פיורי/רויטרס

אגב, ייתכן מאוד שהמניע של פיורי לא יהיה כספי, אבל על פי הערכות הוא יוכל לגרוף מקרב כזה 120 מיליון דולר. על הקרב האחרון הוא הרוויח 30 מיליון דולר. "יש לי כבר 150 מיליון בבנק, אני כבר לא צריך להוכיח כלום", אמר מי שמכונה "הג'יפסי קינג", בן ה-33.

פיורי אף התרברב וטען שהוא הגדול בכל הזמנים. "אני הולך להיות האלוף השני בלבד בהיסטוריה שפורש בלתי מנוצח, אחרי רוקי מרציאנו", אמר, ורמז שהוא טוב יותר ממתאגרפים כמו מייק טייסון ומוחמד עלי: "ווייט לא סתם הפסיד לאלוף העולם, אני אגדה בתחום הזה. אי אפשר להכחיש את זה. אני הכי גדול שהיה במשקל כבד. מעולם לא היה אחד שיכול לנצח אותי. יש לי מוטת ידיים של 2.04 מטר, שוקל 120 ק"ג, אני נע כמו מתאגרף במשקל בינוני, שולח מהלומות כמו סופה, יכול לספוג יותר טוב מכל אחד אחר. יש לי פצצות כמו של קינג קונג, לב של אריה, ראש של הקוסם מארץ עוץ. זה היה לילה מיוחד".

אגב, לפני הקרב פיורי התייחס לעבר הפרוע שלו, שכלל התמכרויות למין ולסמים. "אני שקרן, רמאי, נבל, כל מה שרע אני עשיתי, כולנו עושים טעויות, לא?", אמר, "הדבר שאני הכי מתחרט עליו זה שעשיתי מין לפני נישואים. אם הייתי יכול למחוק את זה, הייתי עושה זאת, כי מלבד זה חיי שלמים. אני מתחרט על כל הזוהמה הזאת".

עם זאת, פיורי רמז שקיום יחסי מין עזר לקריירת האיגרוף שלו. לדבריו - "קבלו טיפ לבריאות - הרבה סקס משפר את הכושר הגופני ואת טונוס השרירים!". כידוע, הוא שקל בעבר 180 ק"ג, ושתה 100 בירות בשבוע, אבל הצליח להפוך למתאגרף חד וקטלני.

המתאגרף אף אמר: "אני חושב ששכבתי עם 500 נשים, אולי יותר, לא יודע, איבדתי ספירה... אבל זה זבל טהור, זוהמה, עכשיו אני מסתכל על זה בגועל. אני לא איש דתי, אבל אני אוהב לעזור לאנשים ולעשות דברים טובים. הפסקתי עם השתיה והיציאות. עכשיו אני מעדיף ללכת עם הילדים לאנשהו, מאשר להישאר במיטה עד 12 בצהריים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully