וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות ההצלחה: אירוע בפורמט "מלכי הדריבל" יתקיים בכל שנה בישראל

בשני אירועי "מלכי הדריבל" צפו כ-16,000איש והם זכו ל-200 מיליון חשיפות ברשתות החברתיות של השחקנים. חברת MTR7 החליטה לארגן אירוע כזה מדי שנה בישראל בפורמט משחקי "מלכי הדריבל" בברזיל

בעקבות ההצלחה של אירוע "מלכי הדריבל" בישראל שנערך בפסח - משחק כדורגל שהפך בעשור האחרון לפסטיבל כדורגל ענק בברזיל בהשתתפות כוכבי כדורגל בינלאומים בעבר ובהווה, החליטה חברת MTR7 שיזמה והפיקה את האירוע בישראל, לארגן אירוע דומה מדי שנה בישראל, בפורמט משחקי הדריבל בברזיל.

משחק "מלכי הדריבל" הוא משחק כדורגל מלהיב באצטדיון סגור עם שתי קבוצות של כוכבי כדורגל בינלאומים בעבר ובהווה, כשבכל קבוצה 4 שחקנים. המשחק משלב כדורגל, קארטל, פריסטייל, פוצ'יוולי ולהטוטים עם חוקי משחק ייחודיים, המאפשרים לקהל להנות לא רק ממשחק כדורגל משובח אלא גם ממהלכים מרהיבים עם הרבה גולים ושואו גדול.

בשני אירועי "מלכי הדריבל" בישראל שיתקיים באצטדיון מנורה בת"א צפו כ- 16,000 צופים. האירוע זכה ל-200 מיליון חשיפות ברשתות החברתיות של השחקנים והמשחק שודר בשידור ישיר בערוץ פלאקו בברזיל בלייב, ברייטינג של 100,000 צופים. רגע מרגש ביותר במשחק של "מלכי הדריבל" בישראל היה כאשר רונאלדיניו עלה על המגרש עטוף בדגל ישראל כהוקרת תודה על האהבה שהוא מקבל מהקהל.

רונאלדיניו מתעופף באוויר במסגרת "מלכי הדריבל". אלכס גולדנשטיין,
רונאלדיניו מלהטט/אלכס גולדנשטיין
רונאלדיניו עטוף בדגל ישראל. אלכס גולדנשטיין,
ועם דגל ישראל/אלכס גולדנשטיין

חברת MTR7 מתכננת כאמור להפוך את משחקי מלכי הדריבל למסורת מדי שנה עם הטמנת טכנולוגיה חדשנית מעולם הספורט הבינלאומי במהלך המשחק כגון מצלמות d3 בחדר הלבשה ובמהלך המשחק מצלמות גוף שיותקנו על החזה של כל אחד מהשחקנים שנותנת לצופים הרגשה שהם חלק מתוך המשחק והרבה פירוטכניקה.

חברת MTR7 הינה בבעלות מאורו רוזנשיין (מנכ"ל), יונתן ליבוביץ, מוטי סובל, מייק צופנס והרקורד המקצועי של חב' MTR7 כולל את משחק השלום- משחק בין קבוצות האגדות מברזיל וישראל, שנערך בסמי עופר, חיפה באוקטובר 2019. במשחק הופיעו בין היתר רונאלדינו קאקה, ריבאלדו, רוברטו קרלוס, אמורוסו. צפו בו כ- 28,000 איש, וכ-30 מיליון איש ברחבי העולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מימין לשמאל: יונתן ליבוביץ, הכוכב הברזילאי דייגו, המנכ"ל מוטי סובל, מאורו רוזנשיין ומייק צ'ופנס. אלכס גולדנשטיין,
מימין לשמאל: יונתן ליבוביץ, הכוכב הברזילאי דייגו, המנכ"ל מוטי סובל, מאורו רוזנשיין ומייק צ'ופנס/אלכס גולדנשטיין

El Clásico Legends משחק בין ברצלונה לריאל מדריד, שהתקיים בתל אביב (יולי 2021), במשחק זה צפו כ-26,000 והמשחק הועבר צופים והועבר בשידור ישיר ל-12 מדינות ברחבי העולם. משחק זה זכה גם לחשיפה למאות מיליונים ברשתות החברתיות. משחקים אלו זכו לתשומת לב בינלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully