וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ על כץ למנות את מרקו בלבול, גם ואן לוון הוצע לבעלי הפועל חיפה

עודכן לאחרונה: 25.4.2022 / 10:19

אחרי ההודעה על סיום עבודתו של אלישע לוי בהפועל חיפה, ההולנדי הוצע לבעלים, שלפי גורמים לא פסל על הסף את האפשרות. אוז'בולט עשוי שלא להמשיך, קבוצות נוספות בארץ עוקבות אחריו

תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל חיפה 0:4/ספורט1

אחרי שמאמן הקבוצה אלישע לוי הודיע על כך שלא ימשיך בעונה הבאה, בהפועל חיפה מתכוונים לנצל את העובדה שהבעלים יואב כץ בארץ, כדי למנות כבר כעת מאמן לעונה הבאה. על כץ מופעלים לחצים כבר תקופה ארוכה למנות את מרקו בלבול למאמן בעונה הבאה, כאשר גורמים במועדון ומקורבים לו כבר שוחחו כמה פעמים עם בלבול על האפשרות.

אם אכן יגיע, בלבול יהיה מעוניין להביא איתו צוות מקצועי משלו, אך כץ צפוי להבהיר שבכל מקרה הוא רוצה שמאיר בן מרגי ופיני אברהם יישארו בתפקידיהם. מלבד בלבול, גם סלובודן דראפיץ מועמד לתפקיד, כאשר ביומיים האחרונים הוצע לכץ על ידי גורמים שונים גם מאמן מכבי תל אביב לשעבר פטריק ואןן לוון. לפי גורמים המעורים בפרטים, כץ לא שלל על הסף את האפשרות, וייתכן שייפגש עם המאמן ההולנדי שנמצא עדיין בארץ.

מרקו בלבול עוזר מאמן נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
יאמן גם את הקבוצה השנייה של חיפה? בלבול/אודי ציטיאט

גם בגזרת השחקנים צפויים לא מעט שינויים, כאשר שחקנים רבים נותרו ללא חוזה בעונה הבאה בקבוצה. במקביל, בחיפה צריכים להחליט האם לממש את האופציה על הבלם אנתוני איזוצ'וקוו והחלוץ אלן אוז'בולט.

בנוגע לאוז'בולט, הרי שבמועדון מתלבטים האם לממש את האופציה שכוללת רכישה בגובה של מיליון ₪ מסלובן ברטיסלבה וחוזה לעונה אחת בלבד לסלובני. אוז'בולט עצמו גם לא משוכנע שהוא מעוניין להישאר, אך האופציה היא של המועדון, כשכץ מתלבט האם לבצע את המהלך. בינתיים, כמה קבוצות בליגת העל עוקבות אחר המתרחש ואם בחיפה לא יממשו את האופציה, אלו יפנו לקבוצתו המקורית ויציעו לרכוש את השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully