וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השודד הכי גדול בתולדות ה-NBA": בן סימונס תחת מתקפה רבתית

עודכן לאחרונה: 25.4.2022 / 8:59

גארד ברוקלין חוטף בגדול אחרי החלטתו לא לשחק במשחק 4 מול בוסטון. פרקינס תקף, סטיבן איי סמית': "פאתטי. צריך להוציא את חוק בן סימונס"

אוהדי פילדלפיה נגד בן סימונס/מתוך טוויטר

בן סימונס עזב את פילדלפיה בדרך מאוד מכוערת. הוא עשה שביתה איטלקית, החרים אימונים ובסופו של דבר הועבר בטרייד לברוקלין של קיירי אירווינג וקווין דוראנט, מה שלא מנע ממנו לתבוע את האקסית שלטענתו קנסה אותו שלא בצדק. אלא שהגארד האוסטרלי עדיין לא רשם דקת פרקט מאז שהגיע לברוקלין ואחרי שכולם דיווחו שהוא יחזור למשחק מספר 4 בסדרה מול בוסטון, כעת מתברר שסימונס, שסובל מכאבים בגבו לא יחזור גם למשחק שבו הפסד של ברוקלין ידיח אותה בבושת פנים מהפלייאוף בסוויפ משפיל.

בן סימונס ברוקלין. GettyImages
"השודד הכי גדול בתולדות ה-NBA". בן סימונס/GettyImages

העובדה שסימונס החליט לא לשחק במשחק הרביעי, גררה גל ביקורות נגד השחקן מצד פרשנים בכירים מאוד ושחקני עבר כמו רג'י מילר, שתקף את סימונס וצייץ: "אמרו שהוא ישחק במשחק 4 ועכשיו הוא בחוץ. יש לו אפס תחרותיות. היה סיכוי קטן שברוקלין תחזור בסדרה הזו, יש לה את קיירי ודוראנט. כל מה שהם היו צריכים זה ניצחון אחד כדי להיכנס למומנטום".

עוד בוואלה!

המאבק מגיע לבית משפט: בן סימונס הגיש תלונה נגד פילדלפיה

לכתבה המלאה

סטיבן איי סמית' הפרשן הבכיר של ESPN תקף גם הוא ואמר: "זה אחד המצבים הכי פאתטיים שנתקלתי בהם בחיים שלי. אני מרחם על החברים שלו לקבוצה. יש לו הרבה תירוצים. למרות שהוא לא משחק, הוא עדיין תובע מפילדלפיה 20 מיליון דולר שהוא לא הרוויח אותם. הוא לא עולה לזירת האגרוף, הוא לא הולך למלחמה. הוא עולה למגרש כדורסל. זה פאטתי. צריך להוציא חוק נגד שחקנים שלא משחקים, זה ייקרא 'חוק בן סימונס'".

גם קנדריק פרקינס, שחקן העבר שמזוהה עם בוסטון, תקף: "בן סימונס הוא השודד הכי גדול בהיסטוריה של ה-NBA. הוא ישב בחוץ עונה שלמה! זה מדהים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully