וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצרפת טוענים: פוצ'טינו יעזוב מיידית את פ.ס.ז', ויסבך את השוק

עודכן לאחרונה: 24.4.2022 / 21:39

יממה אחרי שהבטיח זכייה באליפות, בפריס מדווחים שהנהלת פ.ס.ז' החליטה לשחרר מיידית את המאמן. כך זה משפיע גם על זידאן וקונטה

אוהדי פריז סן ז'רמן חוגגים אליפות מחוץ לאצטדיון, בלי השחקנים/טוויטר

בצרפת מדווחים: מאוריסיו פוצ'טינו עומד לעזוב באופן מיידי את פריז סן ז'רמן, יממה אחרי שהקבוצה חגגה באופן רשמי זכייה באליפות. על פי דיווח ב"לה פריסיאן", כל שנותר זה לסגור את ההסדר הכספי שיאפשר את הפרידה. על פי הערכה, יעלה לפ.ס.ז' כ-15 מיליון יורו לפטר את פוצ'טינו והצוות שלו, לאור העובדה שנותרו להם עוד 12 חודשים בחוזה.

לפני מספר ימים פוצ'טינו התבקש להתייחס לדיווחים על עתידו וחוסר שביעות הרצון של ההנהלה מתפקודו. "נותרה לי עוד שנה בחוזה, כך שמבחינה הגיונית, זה לא עניין של רצון, אלא שאלה של חוזה", ענה. פוצ'טינו זכה אתמול בתואר האליפות הראשון בקריירה שלו, אך כידוע, פ.ס.ז' - עם סגל שכולל את ליאו מסי, קיליאן אמבפה וניימאר - לא ממש מסתפקת באליפות מקומית, וחושבת קצת גדול יותר.

מאמן פריז סן ז'רמן מאוריסיו פוצ'טינו. David Ramos, GettyImages
עבר עונה לא קלה. פוצ'טינו/GettyImages, David Ramos

העזיבה של פוצ'טינו מסבכת את שוק המאמנים. המועמד המועדף על ההנהלה הקטארית של פריס הוא זינאדין זידאן, אבל זיזו מעדיף לחכות ולהתמנות למאמן נבחרת צרפת, אחרי העזיבה הצפויה של דידייה דשאן אחרי המונדיאל בקטאר.

בצרפת טוענים שמי שהציע את עצמו לפ.ס.ז' הוא אנטוניו קונטה, שמעוניין לחתום לשנתיים בקבוצת הכוכבים. על פי הדיווח, טוטנהאם כבר מחפשת מחליף לקונטה, ויו"ר התרנגולים דניאל לוי כבר שוחח עם פוצ'טינו, שאימן בעבר בהצלחה בקבוצה, בניסיון לשכנע אותו לחזור.

עוד בפ.ס.ז': היום ניימאר התייחס למצב בקבוצה, שחגגה אתמול את התואר בלי אוהדי האולטראס, שעזבו את האצטדיון בדקה ה-75 כמחאה על מצב הקבוצה. כזכור, האוהדים מהאולטראס שרקו בוז לניימאר, שמייצג עבורם את המדיניות הקלוקלת של הקבוצה ואת שכירי החרב הלא מחויבים. "זה היה קטע סוריאליסטי כשהקהל עזב את היציעים", אמר ניימאר, "עומד להימאס להם לשרוק נגדי, כי יש לי עוד שלוש שנים בחוזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully