וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוכל אישר שרודיגר יעזוב בתום העונה: "ידינו קשורות"

מאמן צ'לסי הסביר שהסנקציות נגד המועדון לא מאפשרות להשאיר את הבלם, שיעבור בחינם: "הוא רוצה לעזוב, יחסר לנו המון"

תקציר: צ'לסי - ווסטהאם 0:1/ספורט1

צ'לסי חזרה למסלול הניצחונות בפרמיירליג היום (ראשון) בזכות שער דרמטי של כריסטיאן פוליסיץ' שהוביל ל-0:1 על ווסטהאם, אולם הבשורה המרכזית לגבי הכחולים מלונדון הגיעה מפיו של המנג'ר תומאס טוכל דווקא אחרי המשחק: הגרמני אישר כי בן ארצו, הבלם המצוין אנטוניו רודיגר, יעזוב את הקבוצה ללא תמורה בסיום העונה הנוכחית.

מאמן צ'לסי תומאס טוכל עם אנטוניו רודיגר. GLYN KIRK/AFP, GettyImages
ייפרדו בסיום העונה. טוכל ורודיגר/GettyImages, GLYN KIRK/AFP

"זה כבר נכתב בתקשורת. המצב הוא ש'טוני' רוצה לעזוב את המועדון, הוא עדכן אותי בזה בשיחה אישית", הודה טוכל בפני "סקיי" והסביר כי צ'לסי לא תעמוד בדרישות השכר הגבוהות של רודיגר בעקבות הסנקציות שהעפילה נגדה ממשלת בריטניה, עקב קשריו של הבעלים רומן אברמוביץ' עם השלטון ברוסיה, שצבאה פלש לאוקראינה לפני חודשיים. "המועדון ואני נתנו הכל, אבל לא היינו מסוגלים להילחם יותר בגלל הפעולות שננקטו נגדנו. ללא הסנקציות לפחות היינו יכולים להילחם, אבל ידינו קשורות".

המאמן הוסיף: "אנחנו לא לוקחים את זה אישית. זו ההחלטה שלו. הוא שחקן מפתח ויישאר כזה עד סוף העונה, אבל זה מאכזב. הוא יחסר לנו המון, הוא מזריק אומץ בחדר ההלבשה, כזה שכולם חוששים ממנו, אבל כזה שמאפשר לשחק 50-55 משחקים יוצאי דופן בעונה. הוא בטופ של שחקני ההגנה בשנה וחצי האחרונות לדעתי. נצטרך למצוא פתרון אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully