וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' הושפל בבלגרד, איגה שביונטק זכתה בשטוטגרט

המדורג 1 בעולם חטף בייגל במערכה האחרונה והפסיד בגמר לרובלב, הפולנייה המשיכה ברצף. העילוי בן ה-18 קרלוס אלקראס ניצח פעמיים וזכה בטורניר ברצלונה

תיקתקנו - סיכום אירועי הספורט, 23 באפריל/ספורט1

אחרי שלושה קאמבקים בטורניר הביתי בבלגרד, נובאק דג'וקוביץ' הפסיד הערב (ראשון) דווקא בגמר, כאשר אנדריי רובלב השיג בייגל במערכה המכרעת וגבר עליו 2:6, 7:6 (4), 0:6 אחרי כשעתיים וחצי. הרוסי (8 בעולם) חגג תואר 11 בקריירת היחידים שלו, והפעם ניצח לראשונה בקריירה את המדורג ראשון בעולם. דג'וקוביץ' לא מצא תשובות להגשות של יריבו והושפל במערכה השלישית לעיני הקהל הביתי.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
זה לא היה נעים. נובאק דג'וקוביץ'/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

קרלוס אלקראס ממשיך לפלס את דרכו לצמרת הטניס העולמי והיום ניצח פעמיים בטורניר ברצלונה כדי לזכות בתואר שלישי ב-2022. תחילה שרד הספרדי בן ה-18 מותחן שארך כמעט ארבע שעות ובסיומו ניצח 7:6 (4), 6:7 (4), 4:6 את האוסטרלי אלכס דה מינור (25 בעולם). אלקראס, שעומד על מאזן מטורף של 3:23 בשנה הנוכחית ומדורג 11 בעולם, הפסיד את המערכה הראשונה בשובר שוויון והיה בדרך להפסיד גם את השנייה, אבל הציל שתי נקודות משחק עם יכולת אדירה, כפה שובר שוויון נוסף ובו ניצח 4:7. במערכה המכרעת הוא השיג שבירה מהירה, נשבר בחזרה ל-3:3, אבל במשחקון התשיעי שבר פעם נוספת ואז שמר על היתרון והבטיח ניצחון עם משחקון חלק.

הגמר נערך כמה שעות מאוחר יותר ואלקראס הלך בדרכו של אלילו רפאל נדאל, שב-25 באפריל 2005 נכנס לטופ 10 העולמי בגיל 18 בזכות זכייה בטורניר ברצלונה. 17 שנים אחרי, הגיע תורו של היורש שניצח 3:6, 2:6 בגמר את בן ארצו פאבלו קרניו בוסטה (19 בעולם) והתגאה בסיום: "זה כל כך חשוב לי. צפיתי בטורניר הזו המון כילד. תמיד קיוויתי לשחק כאן וכמובן לזכות בטורניר. אני שמח להיות חלק מההיסטוריה הספרדית".

עוד בוואלה!

שוב הפסיד מערכה, שוב ניצח במשחק. דג'וקוביץ' בגמר טורניר בלגרד

לכתבה המלאה
קרלוס אלקראס טניסאי ספרדי. רויטרס
רואה את רפאל נדאל באופק. קרלוס אלקראס/רויטרס

אצל הנשים, המדורגת ראשונה איגה שביונטק ממשיכה להראות שהיא רמה מעל כולן כרגע. הפולנייה בת ה-20 ניצחה בקלות 2:6, 2:6 את ארינה סבאלנקה מבלארוס בגמר טורניר שטוטגרו וזכתה בתואר רביעי ברציפות ב-2022 (אחרי דוחא, אינדיאן וולס ומיאמי) ושביעי בקריירה, כשהיא בסדרה של 23 ניצחונות רצופים.

איגה שביונטק טניסאית פולנייה לאחר זכייה בטורניר שטוטגרט. THOMAS KIENZLE, GettyImages
ויש לה גם פורשה אדומה וחדשה כפרס. איגה שביונטק/GettyImages, THOMAS KIENZLE

שביונטק זכתה ברולאן גארוס ב-2020 ותחזור לצרפת בחודש הבא כפייבוריטית הגדולה לתואר. "היומיים האחרונים היו קשים, אני רוצה להודות לאבא שלי שהחליט סוף סוף לבוא איתי לכל הטורנירים", אמרה. "האווירה כאן הייתה מדהימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully