וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמד ראשון בקריירה ובישול לאליאל פרץ במדי וולפסברגר האוסטרית

עודכן לאחרונה: 24.4.2022 / 21:35

הקשר חזר למגרשים אחרי כחודש וסידר לקבוצתו 2:3 על קלגנפורט, זלצבורג חגגה עוד אליפות. ניצחונות למרציאנו, וייסמן ועבדה, הפסדים לרפאלוב, מלדה ודסה

תקציר ניצחונה של גנק 0:1 על גנט (יונס מלדה)/ספורט1

לא מעט ליגיונרים ישראלים שיחקו היום (ראשון) ברחבי אירופה, אך מי שגנב את ההצגה הוא אליאל פרץ, שהבקיע צמד ראשון בקריירה והוסיף בישול במדי וולפסברגר האוסטרית, במשחק החזרה שלו למגרשים אחרי כחודש.

בעוד תאי בריבו המתין על הספסל, פרץ פתח בהרכב וולפסברגר במשחק החוץ מול אוסטריה קלאגנפורט בפלייאוף העליון ובישל את שער השוויון של האורחת בדקה ה-37. פרץ הוסיף שער בדקה ה-47, ואחרי שהמארחת איזנה בדקה ה-54, הוא השלים צמד ראשון בקריירה וקבע 2:3 בדקה ה-73. בריבו נכנס כמחליף בדקה ה-66, בעוד פרץ הוחלף בדקה ה-75.

רד בול זלצבורג חגגה במקביל את האליפות התשיעית שלה ברציפות וה-16 בהיסטוריה עם 0:5 ביתי על אוסטריה וינה.

אלי דסה, שחקן ויטסה. ANP, GettyImages
הפסד לוויטסה מול היריבה מהתחתית. אלי דסה/GettyImages, ANP

הליגיונר הראשון שעלה היום לכר הדשא הוא אלי דסה, שהשלים 90 דקות במדי ויטסה שהתארחה אצל ווילם II בליגה ההולנדית. המגן פתח בהרכב וראה את ג'יז הורנקאמפ קובע 0:1 כבר בדקה הרביעית, במה שהתברר גם כשער היחיד במשחק. עבור המארחת, שפתחה את העונה בדהירה מפתיעה לצמרת, מדובר בניצחון שני בלבד בחצי השנה האחרונה וכעת היא עלתה למקום הלפני אחרון.

ויטסה הצליחה לשמור על המקום השישי בטבלה למרות ההפסד בזכות פיינורד של אופיר מרציאנו. שוער נבחרת ישראל פתח בהרכב נגד אוטרכט השביעית וספג בדקה ה-64 את שער השוויון. שש דקות בתוך תוספת הזמן לואיס סיניסטרה סידר 1:2 דרמטי לפיינורד, שהתבססה במקום השלישי רגע לפני המפגש בחצי גמר הקונפרנס ליג מול מארסיי.

עוד בוואלה!

ערן זהבי נבחר לאיש המשחק, אבל מודה: "ציפיתי לכבוש יותר העונה"

לכתבה המלאה
אופיר מרציאנו שוער פיינורד. Soccrates Images, GettyImages
מוכן למפגש עם מארסיי. אופיר מרציאנו/GettyImages, Soccrates Images

* שון וייסמן שיחק 77 דקות בניצחון החוץ של ויאדוליד 0:1 על מיראנדס. אלברו אגואדו הכריע כבר בדקה השלישית והציב את ויאדוליד שוב במקום השני בליגת המשנה, ממנו עולים אוטומטית לליגה הבכירה.

* ליאל עבדה שיחק 26 דקות בניצחונה של סלטיק 0:2 בחוץ על רוס קאונטי. ניר ביטון לא נכלל בסגל, כשהפורטוגלי ז'וטה בישל לקיוגו פורוהאשי בדקה ה-12 וחתם בעצמו שלוש דקות לסיום. ארבעה מחזורים נותרו לתום העונה בליגה הסקוטית וסלטיק עדיין ביתרון שש נקודות על פני ריינג'רס.

* ליאור רפאלוב שיחק 69 דקות בהרכב אנדרלכט, שהפסידה 3:1 אצל השכנה המפתיעה אוניון סן ז'ילואז ששמרה על הפסגה הבלגית. בגלל הקיזוז, היא מקדימה כעת את קלאב ברוז' בשלוש נקודות בלבד.

* יונס מלדה נכנס בדקה ה-80 והיה שותף להפסד הדרמטי של גנט 1:0 בבית לגנק, שהבקיעה בדקה ה-91. גנט ראשונה בפלייאוף על הכרטיס לקונפרנס ליג, אבל גנק כעת רק שתי נקודות מתחתיה.

* עידן גולן נותר על הספסל של וולונטאר ולא שותף בהפסד הביתי 1:0 לקלוז', מוליכת הליגה הרומנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully