וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הזהובים": עמותת אוהדים חדשה לבני יהודה

24.4.2022 / 14:48

לאור התקופה הקשה שעוברת על המועדון וחוסר הוודאות לגבי העתיד, הקימו האוהדים את עמותת "הזהובים": "העמותה שמה לה למטרה לגבש את הקהל של בני יהודה, לחזק את החיבור בין הקהילה למועדון ולשמר את ההיסטוריה של המועדון"

אוהדי בני יהודה הקימו עמותת אוהדים: לאור התקופה הקשה שעוברת על המועדון וחוסר הוודאות לגבי העתיד, הקימו האוהדים את עמותת "הזהובים".

בהודעה שמסרה העמותה נכתב: "העמותה שמה לה למטרה לגבש את הקהל של בני יהודה, לחזק את החיבור בין הקהילה למועדון, לשמר את ההיסטוריה של בני יהודה ולהיאבק על האינטרסים של אוהדי בני יהודה כולם, וגם על האינטרסים של המועדון עצמו. בראש העמותה עומד כפיר עמר, שהיה יו"ר ארגון האוהדים בעבר. העמותה תפעל בשקיפות מלאה ובהתנדבות מלאה של חבריה, וקוראת לכל אוהדי בני יהודה להצטרף לשורותיה, על מנת לייצר כוח איתן שיוכל לשמור על המועדון, על צביונו ועל עתידו".

אוהדי בני יהודה. אודי ציטיאט
מקווים לחזור למסלול. אוהדי בני יהודה/אודי ציטיאט

כזכור, בין האוהדים להנהלת הקבוצה בראשות הבעלים ברק אברמוב שורר חוסר אמון מובהק. בני יהודה העפילה לפלייאוף העליון בליגה הלאומית ברגע האחרון, לאחר שהקבוצה הייתה אמורה להיאבק על העלייה חזרה לליגת העל. לאורך השנים האחרונות נרשמו מחאות ותקריות רבות בין הבעלים לאוהדים, שאף מחו מספר פעמים ליד ביתו.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully