וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעיני 94 אלף צופים: טייסון פיורי שלח נוקאאוט אדיר, ושוב זכה באליפות העולם

עודכן לאחרונה: 24.4.2022 / 1:34

הג'יפסי קינג עשה זאת שוב, אחרי שמילא את וומבלי בקהל נלהב והכניע את דיליאן ווייט בסנוקרת אדירה בסיבוב השישי. לטענתו: זה הקרב האחרון

אליפות העולם (WBC) במשקל כבד: טייסון פיורי גובר על דיליאן ווייט/ספורט1

טייסון פיורי הוכתר הלילה (בין שבת לראשון) שוב כאלוף העולם במשקל כבד (WBC) כשגבר בנוקאאוט על דיליאן ווייט. פיורי שלח אפרקאט קטלני לראשו של יריבו בסיבוב השישי, כדי לזכות שוב בתואר לעיני וומבלי מלא מפה לפה ב-94 אלף צופים.

פיורי, שנהנה מיתרון גובה ואורך על יריבו, שלח אגרופים ארוכים לאורך כל הקרב. המאבק ביניהם התחמם אחרי שהמהלומות נמשכו גם אחרי הגונג, כשהשניים ממשיכים לשלוח אגרופים זה לכיוון זה, והעין של ווייט נפצעת ומדממת בגלל התנגשות ראשים.

אליפות העולם (WBC) במשקל כבד, טייסון פיורי מול דיליאן ווייט. רויטרס
עוד חגורה. פיורי/רויטרס
אליפות העולם (WBC) במשקל כבד: טייסון פיורי חוגג עם אשתו ניצחון על דיליאן ווייט. רויטרס
הבטיח לה שיפרוש. פיורי ואשתו פריס/רויטרס

ואז, בסיבוב השישי, פיורי שלח סנוקרת עוצמתית, לא אופיינית, ששלחה את ווייט ארצה. אומנם ווייט התרומם, אבל השופט מארק ליסון החליט שהקרב נגמר בנוקאאוט טכני, ופיורי שוב אלוף. כעת מאזנו של הג'יפסי קינג הוא 32 ניצחונות ותיקו אחד (23 בנוקאאוט), ולטענתו, זה הקרב האחרון שלו בקריירה.

"הייתי חייב את זה לאוהדים, לכל האנשים בבריטניה, ועכשיו זה נגמר", אמר בסיום, אחרי שהבטיח לאשתו שיפרוש בטרם ייפגע, "ואני איש של מילה. נראה שזו ההופעה האחרונה של הג'יפסי קינג, ואיזו הופעת פרידה זאת הייתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully