וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תואר עצוב: שחקני פ.ס.ז' חגגו "אליפות ללא ניצוץ", האוהדים חגגו בנפרד

תיקו מול 10 שחקנים, אוהדים שנטשו את היציעים באמצע המשחק ושרקו בוז, ניימאר נראה מדוכא ומסי שיודע שאיכזב. בצרפת יודעים: פריז סן ז'רמן, "אלופה מדכדכת"

אוהדי פריז סן ז'רמן חוגגים אליפות מחוץ לאצטדיון, בלי השחקנים/טוויטר

פריז סן ז'רמן הבטיחה אתמול (שבת) זכייה באליפות עשירית בתולדותיה לאחר 1:1 ביתי מול לאנס, אבל קשה לומר שהייתה התרגשות גדולה. שחקניה אומנם חגגו את התואר על כר הדשא בסיום, אבל העונה של פ.ס.ז' הסתיימה בצורה מעט צורמת, על רקע מחאת האוהדים ותחושת האכזבה.

הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו נהנתה משער יפהפה של ליאונל מסי בדקה ה-68, שקיבל מניימאר מסירה מחוץ לרחבה וירה לרשת הגבוהה. אבל גם משחק ההכתרה נכמר בחמיצות, כאשר קורנטן ז'אן איזן בדקה ה-88 עבור לאנס, ששיחקה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-57.

התיקו לא מנע מפ.ס.ז' להחזיר רשמית את תואר האליפות לאחר הפסקה של שנה, אבל על אף הזכייה החגיגות אצל הקבוצה מבירת צרפת רחוקות היו להיות אידיאליות. המשבר בין ארגוני האולטראס מהיציעים לבין שחקני הקבוצה נמשך, כאשר אוהדי הקבוצה שרקו בוז לאחר שער היתרון של מסי, כשבנוסף רבים מהם יצאו לפני הזמן והלכו לחגוג את האליפות במופגן ללא השחקנים ואנשי הקבוצה.

מבחינת מאוריסיו פוצ'טינו מדובר בתואר אליפות ראשון במשך 13 שנות קריירה כמאמן. ההישג הזה נראה מתוק יותר, לאור העובדה שמאמן פריז סן ז'רמן שיחק שלוש שנים בקבוצה מהבירה כשהיה שחקן ואף זכה עמה באינטרטוטו - אך לא באליפות. כעת, משלים הארגנטינאי סגירת מעגל מרגשת מבחינתו. ספק אם זה ישאיר אותו בתפקיד, אחרי ההדחה הכואבת מליגת האלופות - מפעל שהיה המטרה האמיתית של פ.ס.ז', שמחזיקה כמה מהשחקנים הטובים בעולם, ביניהם ליאו מסי, ניימאר וקיליאן אמבפה.

ומה עם מסי? הפרעוש אמנם עבר שנה ועונה מרובת עליות וירידות, אך זכה הערב בתואר ה-35 בקריירה. לאחר שעזב את ברצלונה במפץ גדול והגיע לפ.ס.ז' הציפיות ממנו ומהקבוצה הרקיעו לשחקים, אך הכל התפוצץ לאחר ההדחה מול ריאל מדריד ברבע גמר ליגת האלופות. הקרע בין האוהדים לשחקנים ידוע לכולם, אך זה לא יקח ממסי עוד הישג בקריירה מפוארת.

קיליאן אמבפה, ליאונל מסי, ניימאר - שחקני פריז סן ז'רמן. רויטרס
קיליאן אמבפה, ליאונל מסי, ניימאר - שחקני פריז סן ז'רמן/רויטרס
קיליאן אמבפה לצד ניימאר - שחקני פריז סן ז'רמן. רויטרס
קיליאן אמבפה לצד ניימאר - שחקני פריז סן ז'רמן/רויטרס
ניימאר חוגג עם ליאו מסי בחדר ההלבשה את הזכייה של פריז סן ז'רמן באליפות. אינסטגרם, ניימאר, אתר רשמי
ניימאר חוגג עם ליאו מסי בחדר ההלבשה את הזכייה של פריז סן ז'רמן באליפות/אתר רשמי, אינסטגרם, ניימאר

ב"לאקיפ" הכותרת לזכייה הייתה "אליפות בלי ניצוץ". באחד הסרטונים בטוויטר נראה ניימאר יורד באדישות מכר הדשא, מראה מוזר לכדורגלן שהרגע הבטיח זכייה באליפות. לאחר מכן ניימאר העלה תמונה שלו עם מסי בחדר ההלבשה, כששניהם מחויכים, וניימאר כותב "עוד תואר ביחד", אחרי שנים שבהן הברזילאי רצה לחזור לברצלונה.

במקביל, האוהדים שעזבו את היציעים בזמן שהמשחק עוד שוחק החלו לחגוג את האליפות מחוץ לאצטדיון, כאמור בצורה הפגנתית נגד השחקנים, שנותרו מול יציעים חצי ריקים.

ב"לה פריסיאן" נכתב: "בלי התלהבות ובלי אוהדים, פ.ס.ז' ציינה אליפות.... הקבוצה סיימה עונה חסרת יציבות, שלכל אורכה לא הפגינה המשכיות, ומי יודע מה יהיה בעונה הבאה, עם ניימאר, מסי ואמבפה... זו ללא ספק הייתה אליפות של אמבפה, שסחב את הקבוצה על כתפיו רוב העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully