וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "מת להמשיך בבית"ר ירושלים, האנרגיות מטורפות"

הצהובים-שחורים ניצחו בדרבי והתקרבו להבטחת ההישארות. אבוקסיס: "מאוד רוצה לבנות פה קבוצה טובה בעונה הבאה". אריה משוכנע: "הפועל ירושלים תנצח במשחקים שנותרו ותישאר בליגה"

תקציר: הפועל ירושלים - בית"ר ירושלים 1:0/ספורט1

בבית"ר ירושלים חגגו הערב (שבת) אחרי ה-0:1 על הפועל ירושלים. זו אמנם לא הייתה חגיגה סוחפת של שלוש נקודות בדרבי, אבל הצהובים-שחורים עשו עוד צעד גדול בדרך להבטחת ההישארות בליגה ואחרי שלושה ניצחונות רצופים, נראה שדבר לא ימנע זאת.

"צעד ענק להישארות", אמר המאמן יוסי אבוקסיס, "אנחנו צריכים עוד נקודה אחת כדי למנוע את כל הספקולציות וכל התרחישים. יש פה חדר הלבשה טוב, ראיתי את זה גם בהפסדים. מפה אפשר להתחיל, מחדר הלבשה בריא. השחקנים היו פקטור מאוד משמעותי בשינוי של הקבוצה, והצוות מאוד מגובש. הכול יחד נראה במגרש".

חלאופילו פלייטר, ריצ'מונד בואצ'י, שחקני בית"ר ירושלים. דני מרון
בית"ר עם מאזן מושלם במשחקי הדרבי בליגה/דני מרון

בית"ר לא נראתה טוב בדקות הפתיחה, אבל אחרי שאלוז' יאו הורחק בדקה ה-26, היה לה יותר קל ביתרון מספרי. אבוקסיס אמר "התחלנו את המשחק לא טוב, לקח לנו זמן להיכנס וזה קרה לפני האדום שלהם. עם האדום היה יתרון מספרי, מצבים טובים. היו כמה איבודי כדור שלא אהבתי, אבל במחצית השנייה היינו יותר מדויקים והיו רגעים שאהבתי".

על המעבר לבית"ר ירושלים מבני יהודה: "ההחלטה להגיע הייתה טובה, חד משמעית. עדיין כואב לי על מה שקרה בבני יהודה, היו הרבה דברים רעים. ברגע שהרגשתי שדוחפים אותי החוצה ויש אנרגיות רעות שם, בדיוק היה הטיימינג לעבור לבית"ר. המומנטום היה רע, גם באשמתי. אני לוקח את האחריות על מה שקרה שם. אני שמח שהגעתי לבית"ר ועלינו יחד. אני מת להמשיך פה ולעשות קבוצה טובה בעונה הבאה, אבל אנחנו לא יודעים מה יהיה. יש פה אנרגיות מטורפות, הקהל מפוצץ את המגרש במשחקי חוץ וזה דברים שחשובים לי. הלוואי שדברים יסתדרו ואוכל להמשיך פה. יהיה כיף".

ריצ'מונד בואצ'י, כובש שער הניצחון: "כל משחק בליגה הוא קשה, אבל הדרבי יותר חשוב עבור המועדון והקהל. אני שמח שעשינו את זה והבאנו את שלוש הנקודות. לכל קבוצה גדולה קשה בתחילת הדרך, ברגעים האלה אתה רואה מי נמצא לצדך. הקהל היה איתנו, המועדון הזה מדהים. אני מאמין שאחרי שנישאר, בעונה הבאה אפשר להגיע לליגה האירופית. תמיד אהיה מוכן לשחק עבור בית"ר".

עוד בוואלה!

9 מ-9 בדרבי: בית"ר ירושלים ניצחה את הפועל ירושלים 0:1, בדרך להישארות

לכתבה המלאה
יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
מרגיש טוב בבירה. אבוקסיס/דני מרון

הפועל ירושלים דווקא נראתה טוב מאוד ב-20 הדקות הראשונות, אבל החמיצה ולאחר מכן נותרה ב-10 שחקנים ולבסוף הפסידה. המאמן זיו אריה סיכם: "המשחק היום זה הסיפור של העונה שלנו. שיחקנו כדורגל אדיר, הגענו למצבים, אבל עשינו טעות ואחר כך רדפנו וברור שבית"ר תחזיק יותר בכדור. עבר עוד מחזור ואנחנו מעל הקו האדום, עם הפרש שערים טוב משמעותית מנוף הגליל והפרש של נקודה על מכבי פתח תקוה. אם ננצח בשלושת המשחקים האחרונים נישאר בליגה וזה מה שאנחנו שואפים לעשות".

אריה המשיך: "הקבוצה נראית יוצא מהכלל, אבל כל השנה היא סובלת מחוסר חדות ושקט בחלק הקדמי ולא נותנת את הגול הראשון. הקבוצה נראית טובה, מתאמנת טוב, היא תעשה את העבודה שלה ותישאר בליגה. ניקח תשע נקודות משלושת המשחקים שנשארו".

גוני נאור, שחוגג יום הולדת 23: "קיוויתי שהערב יסתיים אחרת, אבל זה חלק מהכדורגל. פתחנו טוב את המשחק, היינו אגרסיביים מהדקה הראשונה והרגישו את זה. לצערי קיבלנו את האדום ששינה את המשחק. נלחמנו ורצינו במחצית השנייה, אבל לצערי זה לא הספיק. התחושות עדיין טובות, למרות שלא ניצחנו בפלייאוף. אנחנו עדיין מעל הקו האדום ואם ניקח תשע נקודות אז נישאר בליגה. אנחנו רוצים לנצח יותר מכל קבוצה וניתן הכול עד הסוף".

שחקני הפועל ירושלים. דני מרון
למרות ההפסד, בהפועל ירושלים אופטימיים/דני מרון

משחקי המחזור הבא בפלייאוף התחתון

הפועל חיפה - הפועל ירושלים
הפועל נוף הגליל - הפועל חדרה
בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה
מ.ס. אשדוד - עירוני קרית שמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully