וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורשטאפן ניצח בקטע הספרינט באימולה, לקלר שמר על יתרון 40 נקודות

אלוף העולם יזנק מהפול פוזישן בגרנד פרי של אמיליה-רומאניה, נהג פרארי סיים שני בספרינט ולואיס המילטון ממשיך לזייף: "ברור שאנחנו לא בתמונת האליפות"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 20.4/ספורט1

מקס ורשטאפן ניצח היום (שבת) בספרינט של אימולה ויזנק מהפול פוזישן בגרנד פרי של אמיליה רומאניה. אלוף העולם איבד את יתרונו, אבל הצליח לחזור להוביל שתי הקפות לסיום והוסיף למאזנו שמונה נקודות במירוץ הספרינט הראשון של העונה (21 הקפות), שהיווה הכנה לקראת הגרנד פרי מחר. מוליך הדירוג שארל לקלר סיים שני ושמר על יתרון של 40 נקודות בדירוג הנהגים על פני חברו לקבוצת פרארי, קרלוס סאינס.

מקס ורשטאפן נהג קבוצת רד בול. רויטרס
יחזור לעניינים? מקס ורשטאפן/רויטרס

מי שנמצא הרחק מאחור הוא לואיס המילטון, שסיים רק במקום ה-14 באימולה ומפגר ב-50 נקודות אחרי לקלר. "ברור שאנחנו לא נאבקים על האליפות", הודה הבריטי בסיום. "אנחנו מנסים להבין את הרכב ולהשתפר ולהתקדם במהלך העונה. זה כל מה שאנחנו יכולים לקוות לו עכשיו".

קבוצתו מרצדס זכתה באליפות היצרנים בכל שמונה השנים הקודמות, אבל ביום שישי לא הצליחה להכניס אפילו את אחד מנהגיה לקטע המוקדמות האחרון - דבר שלא קרה מאז 2012. "ברור שלא הולך לנו העונה, אבל אנחנו כולם עובדים קשה כדי לתקן את הליקויים ולעבוד על הבעיות של הרכב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully