וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס אלקראס ניצח את סטפנוס ציציפאס ויעלה לטופ 10 העולמי

עודכן לאחרונה: 23.4.2022 / 0:13

הספרדי בן ה-18 גבר 4:6, 7:5, 2:6 על המדורג 5 בעולם, עלה לחצי הגמר בברצלונה ויהיה הצעיר ביותר בעשירייה הראשונה זה 17 שנה

תקציר: סטפנוס ציציפאס זוכה בטורניר מונטה קרלו/ספורט1

קרלוס אלקראס הנהדר רשם הערב (שישי) ניצחון ענק. הספרדי בן ה-18, שמדורג 11 בעולם, נזקק לשלוש מערכות כדי לגבור 4:6, 7:5, 2:6 על סטפנוס ציציפאס (5) ברבע גמר טורניר ברצלונה מסבב ה-500 ATP. ציציפאס הגיע אל הטורניר עם הרבה ביטחון אחרי שזכה בפעם השנייה ברציפות בטורניר מונטה קרלו (היחיד שעשה את זה חוץ מרפאל נדאל), אבל גם זה לא הספיק לו מול הספרדי הנהדר.

קרלוס אלקראס טניסאי ספרדי. Quality Sport Images, GettyImages
האלפים בברצלונה היו בטירוף. אלקראס/GettyImages, Quality Sport Images

הקהל המקומי מילא כל כיסא במגרש המרכזי בברצלונה ודחף את אלקראס קדימה כל הדרך אל הניצחון הגדול, שהיה השני שלו באותו יום בשל העובדה שבחמישי ירד גשם ולא שיחקו בברצלונה. אלקראס זכה העונה כבר בטורניר ריו מסבב ה-500 ATP ובמאסטרס במיאמי ועכשיו הוא יפרוץ לראשונה בקריירה אל הטופ 10 העולמי, בלי קשר לתוצאות שלו בהמשך הטורניר. אלקראס יהיה הטניסאי הצעיר ביותר שנכנס לטופ 10 העולמי מאז רפאל נדאל ב-25 באפריל 2005.

המשחק נפתח בצורה שקולה מאוד, אבל אלקראס הצליח להשיג שבירה במשחקון העשירי בדרך ל-4:6 והדליק את הקהל המקומי. הספרדי פתח את המערכה השנייה בצורה חלומית עם שתי שבירות ועלה כבר ל-1:4, אבל ציציפאס לא הרים ידיים, שבר פעמיים בחזרה ואז שבר שוב בדרך ל-5:7 במערכה השנייה. במערכה השלישית אלקראס לא השאיר לציציפאס כבר שום פתח לחזרה, התחיל עם 0:4 ומשם שייט כל הדרך ל-2:6 כשהוא מטריף את אלפי האוהדים שנותרו עד הסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully