וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השפלה ביוון: מונאקו מחצה את אולימפיאקוס 72:96 והשוותה ל-1:1

עודכן לאחרונה: 22.4.2022 / 21:01

אחרי שנעצרו על 54 נקודות במשחק הראשון, הצרפתים התפוצצו בפיראוס עם ריצת 0:20 ברבע השני. מייק ג'יימס להט עם 23, אנג'ושיץ' הוסיף 19

דוויין בייקון שחקן מונאקו. רויטרס
הוביל את הריצה ברבע השני. בייקון/רויטרס

פלייאוף היורוליג ממשיך להפתיע, ובגדול והערב (שישי) מונאקו הפכה לקבוצה השלישית מתוך שלוש סדרות שמשווה ל-1:1 עם ניצחון חוץ ענק על אולימפיאקוס, 72:96 באולם השלום והאחווה הלוהט והגדוש.

אחרי שהמשחק הראשון היה חד צדדי לחלוטין, גם המשחק השני נפתח במגמה דומה. ההגנה של אולימפיאקוס חנקה את מייק ג'יימס והרבע הראשון הסתיים ב-10:16 אופייני ליוונים. אלא שאף אחד לא חזה את מה שעתיד להתרחש ברבע השני. סל של מוסטפה פאל קבע 15:21 ליוונים אחרי שתיים וחצי דקות ברבע השני ואז הצרפתים התפוצצו עם ריצת 0:20 בראשותם של דווין בייקון ויאקובה אואאטרה שצלף שתי שלשות ובלי שג'יימס הכוכב הגדול קולע סל שדה אחד.

מייק ג'יימס שחקן מונאקו. רויטרס
23 נקודות אחרי 2 נקודות במחצית הראשונה. מייק ג'יימס/רויטרס

מי שחשב שהיוונים יחזרו ברבע השלישי, קיבל הצגה מג'יימס, ששמר את התחמושת לרבע השלישי שבו הוא קלע לא פחות מ-16 נקודות אחרי שעד ההפסקה הוא לא קלע אפילו סל שדה אחד. ג'יימס גם העניק לצרפתים יתרון שיא של 45:66 לקראת סוף הרבע השלישי והרבע הרביעי כבר היה לפרוטוקול בלבד.

ג'יימס הוביל את הצרפתים עם 23 נקודות, כולל חמש שלשות ו-3 אסיסטים. דווין בייקון היה מצוין גם הוא עם 17 נקודות, 6 ריבאונדים ו-3 חטיפות ודנילו אנג'ושיץ'הוסיף 19 משלו (3 מ-3 מחוץ לקשת) למונאקו, שכעת חוזרת לביתה החם עם הרבה מאוד ביטחון. סאשה וזנקוב הבולגרי קלע 14 לאולימפיאקוס, שעצרה את הצרפתים על 54 נקודות במשחק הקודם והפעם ספגה 59 נקודות רק ברבע השני והשלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully