וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברומא שוקלים למנוע את השתתפות הרוסים, דולגופולוב: "פוטין כמו היטלר"

עודכן לאחרונה: 22.4.2022 / 18:32

טניסאי העבר האוקראיני הגיב לחדשות האחרונות מווימבלדון ומאיטליה: "המדינות צריכות להבין איך הן מסתכלות על רצח העם הזה"

תקציר: סטפנוס ציציפאס זוכה בטורניר מונטה קרלו/ספורט1

ממשלת איטליה מפעילה לחץ על מארגני טורניר המאסטרס 1,000 ברומא כדי שלא יאפשרו את השתתפות הטניסאים הרוסים והבלארוסים בטורניר בשל הפלישה הרוסית לאוקראינה. לפי הדיווח ראש ממשלת איטליה מריו דראגי נחוש לעשות ככל האפשר כדי לא לאפשר לטניסאים רוסים ובלארוסים להשתתף.

גם יו"ר הוועד האולימפי האיטלקי ג'ובאני מלאגו רוצה למנוע את השתתפות הרוסים והבלארוסים. כל זה מגיע אחרי שבטורניר ווימבלדון הודיעו השבוע כי לא יאפשרו לטניסאים וטניסאיות רוסים ובלארוסים להשתתף בטורניר השנה.
.

אלכסנדר דולגופולוב טניסאי אוקראיני. AP
תומך במניעת ההשתתפות של הרוסים והבלארוסים בטורנירי הטניס. דולגופולוב/AP

מי שהביע תמיכה בעניין הוא טניסאי העבר האוקראיני אלכסנדר דולגופולוב, שדורג בשיאו במקום ה-13 בעולם. דולגופולוב העלה קישור לידיעה וכתב: "מסתבר שרומא רוצה להצטרף. כל הכבוד להם. איטליה, אוקראינה וכל השאר יצטרכו לבחור איך הם מסתכלים על רצח העם השערורייתי הזה". דולגופולוב העלה צילום מסך מידיעה שפורסמה באנגליה ב-23 באפריל 1948 ובה נכתב שטניסאים יפנים וגרמנים לא יוכלו לשחק בווימבלדון וכתב: "חושבים שזה לא קרה מעולם? חשבו שנית. צריך להסתכל על פוטין כמו היטלר אחרי כל הזוועות האלה. זו הגישה הנכונה".

בינתיים, יש גם מי שלא מסכימים עם ההחלטה למנוע מהרוסים והבלארוסים להשתתף בווימבלדון. נובאק דג'וקוביץ' ביקר את ההחלטה וגם סשה זברב. הגרמני אמר: "ההחלטה מראה שקהילות הטניס השונות לא עומדות ביחד. אנחנו משחקים בסבב כל השנה עם חוק אחד שאומר שטניסאים רוסים יכולים לשחק, אבל לא תחת דגל רוסיה, אבל בווימבלדון עושים מה שהם רוצים". למרות זאת, זברב תמך בהדחה של רוסיה ובלארוס מגביע דייויס ובילי ג'ין קינג (לשעבר הפדרציה) ואמר: "אני חושב שזה מוצדק כי אלה באמת סנקציות נגד רוסיה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully