וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השפלה: מכבי תל אביב הובסה 95:66 על ידי ריאל מדריד

עודכן לאחרונה: 22.4.2022 / 23:42

הצהובים נראו נורא מול הבלאנקוס, לא היוו יריב בכלל והובסו ללא תנאי. כל שחקני מכבי תל אביב חלשים מאוד ואף אחד לא הגיע לספרות כפולות. יוי (17), פוארייה (16 ו-10 ריבאונדים) ויאבוסלה (16) הנהדרים הובילו את ריאל

השפלה, תבוסה, מבוכה. כל מילה שרק תבחרו נכונה הערב (שישי). מכבי תל אביב נראתה נורא ואיום, לא היוותה יריבה בכלל לריאל מדריד והובסה על ידה 95:66 במשחק מספר 2 בסדרת רבע הגמר בפלייאוף. הקבוצה של פאבלו לאסו, ששטפה את הפרקט והייתה בכמה וכמה רמות מעל מכבי תל אביב האומללה שמרה על הביתיות ועלתה ל-0:2 בסדרת רבע הגמר. אף קבוצה מעולם לא חזרה מפיגור כזה ובצורה שמכבי תל אביב, שספגה את הפער הגדול בתולדותיה בפלייאוף, שיחקה הערב, היא לא תוכל לנצח אפילו במשחק אחד.

במכבי תל אביב דיברו לפני המשחק הרבה על הרגעת קצב השלשות של ריאל מדריד. דיבורים לחוד ומעשים לחוד. הקבוצה של פאבלו לאסו הפציצה 14 שלשות כשסרחיו יוי נשאר חופשי פעם אחת פעם ותופר חמש כאלה. בנוסף, ונסן פוארייה ו-וולטר טבארס עשו כל מה שהם רוצים בצבע ולרגעים היה נדמה שהצרפתי משחק עם הילדים שלו בגינה מתחת לסל כשהוא קוטף ריבאונדים וקולע בקלילות. גרשון יאבוסלה גם היה נהדר וחגג בעיקר מול רומן סורקין כשריאל מבודד אותם פעם אחר פעם והישראלי נותר די חסר תשובות.

במכבי תל אביב אי אפשר לציין אף שחקן לחיוב. זו לא רק העובדה שאף אחד מהם לא הגיע לספרות כפולות כי הסטטיסטיקה לא מעניינת, אלא זה שפשוט כולם היו חלשים, לא הופיעו ובכלל לא הקשו על שחקני ריאל. סקוטי ווילבקין וג'יילן ריינולדס עוד פתחו טוב, אבל הראשון נעלם והשני איבד את הראש, חבט באלברטו אבאלדה, איבד אינספור כדורים מול טבארס והלך לאיבוד. אפשר לסכם במילה אחת את כל המשחק של מכבי תל אביב: רע.

גרשון יאבוסלה שחקן ריאל מדריד. Sonia Canada, GettyImages
השפלה גדולה. יאבוסלה/GettyImages, Sonia Canada

סטטיסטיקה

קלעו לריאל מדריד: סרחיו יוי 17 נקודות (5 מ-9 לשלוש), ונסן פוארייה 16 ו-10 ריבאונדים (6 בהתקפה), 2 אסיסטים, 2 חטיפות ו-2 חסימות, גרשון יאבוסלה 16, אדם האנגה 9, נייג'ל וויליאמס 8, פביאן קוזר 6, אנתוני רנדולף 6, אלברטו אבאלדה 6, 7 ריבאונדים ו-3 חטיפות, וולטר טבארס 6, 7 ריבאונדים ו-3 חסימות, רודי פרננדס 3, חואן נונייס 2.

קלעו למכבי תל אביב: קינן אוואנס 9, סקוטי ווילבקין 8, אנטה ז'יז'יץ' 8, דרק וויליאמס 8, קיירי תומאס 7, ג'יילן ריינולדס 6 ו-5 ריבאונדים, ג'יימס נאנלי 5, ג'ייק כהן 3, אנג'לו קלויארו 2, רומן סורקין 2, יפתח זיו 2.

ונסן פוארייה שחקן ריאל מדריד. Sonia Canada, GettyImages
חוגג בצבע. פוארייה/GettyImages, Sonia Canada

מהלך המשחק

מכבי תל אביב עלתה בחמישייה כל-אמריקאית עם קינן אוואנס, סקוטי ווילבקין, ג'יימס נאנלי, דרק וויליאמס וג'יילן ריינולדס. ריאל מדריד עלתה בחמישייה עם נייג'ל וויליאמס גוס, פביאן קוזר, אדם האנגה, גרשון יאבוסלה ועם וולטר טבארס.

הבשורות הרעות מבחינת מכבי תל אביב הן שגם הפעם ריאל קולעת טוב מחוץ לקשת ועם 3 מ-3 מחוץ לקשת כשוויליאמס גוס קולע שתיים והאנגה אחת, ריאל עלתה ל-10:16, אבל מכבי תל אביב חזרה כשווילבקין וריינולדס עם 5 נקודות כל אחד וזה 14:16. אוואנס הוסיף שלשה וקיבל גם עבירה שנשרקה לקוזר, מכבי תל אביב בריצת 0:8 וביתרון 16:18. ריאל רצה 0:8 בזכות ונסן פוארייה, שנכנס טוב למשחק, והתקפה של שלושה ריבאונדים שנגמרה בסל וזה 18:24 אחרי שהצרפתי דייק פעמיים מהקו בעקבות עבירה מיותרת של סורקין. ז'יז'יץ', שנכנס, קל שתיים ועצר את הריצה. אנתוני רנדולף נכנס ומסר אסיסט יפה ליוי, שתפר שלשה מהפינה וקבע 22:29. מכבי תל אביב לא ממש שומרת בינתיים. יוי המשיך לחגוג לקשת כשאף אחד לא שומר עליו, סיים את הרבע עם שלוש כאלה וריאל ב-26:35.

דרק וויליאמס פתח את הרבע עם שלשה, אבל בצד השני אנתוני רנדולף הגיב עם אחת משלוש וקבע 29:38. פוארייה המשיך לחגוג בריבאונד ההתקפה וקבע 29:40, וויליאמס דייק בצד השני וצימק ל-29:40, אבל אבאלדה קלע בצד השני וקבע 29:42. וויליאמס דייק בצד השני מהעונשין ועם מהלך אישי וצימק ל-33:42. ריאל ברחה ל-33:48 ואז יאבוסלה ביצע עבירה שלישית. ריאל עלתה כבר ל-33:50 כשריינולדס איבד את הראש ושלח חבטה לעבר פניו של אבאלדה אחרי שהספרדי ביצע עליו עבירה. ריינולדס קלע אחת, אבאלדה שתיים וזה 34:52. פוארייה המשיך לחגוג וקבע כבר 34:54, יתרון שיא, אבל נאנלי קלע שלשה ונקודות ראשונות, 37:54 ופסק זמן. בסופו של דבר המחצית נגמרה ב-37:56 מדרידאי, זה נראה רע מאוד מבחינת מכבי תל אביב.

סרחיו יוי שחקן ריאל מדריד. Sonia Canada, GettyImages
למה מכבי תל אביב משאירה אותו לבד? יוי/GettyImages, Sonia Canada
אוסמן גארובה שחקן ריאל מדריד. Sonia Canada, GettyImages
אוסמן גארובה הגיע לעודד את קבוצתו לשעבר/GettyImages, Sonia Canada
וולטר טבארס שחקן ריאל מדריד מול ג'יילן ריינולדס שחקן מכבי תל אביב. Sonia Canada, GettyImages
מכבי תל אביב לא עומדת בקצב. טבארס מול ריינולדס/GettyImages, Sonia Canada

בשורה טובה מבחינת מכבי תל אביב: פוארייה לא עלה לרבע השלישי, "רק" טבארס. הענק מכף ורדה חטף שלוש פעמים ברציפות לריינולדס, חסם אותו והוציא את ריאל לריצת 0:6 בדרך ל-37:62. מכבי תל אביב נראית זוועה עכשיו. טבארס איבד בצד השני ואוואנס קלע כדי לצמק ל-39:62. ריאל הורידה הילוך ונאנלי צימק ל-41:62. ריאל עלתה ל-41:64 אחרי סל בריבאונד של טבארס ובצד השני ווילבקין קלע שלשה ממרחק עצום וצימק ל-44:64. ריאל ברחה ל-48:74 עד סוף הרבע כשיוי קולע שלשה מול ז'יז'יץ' האומלל. מכבי תל אביב בתצוגת בלהות.

הרבע האחרון, כצפוי, היה גארבג' טיים אחד ארוך. מכבי תל אביב המשיכה להתבזות ואבן שלח אל הספסל את מרבית השחקנים הבולטים שלו. זה נראה נורא ובסיום זה 66:95 לריאל מדריד, שעולה ל-0:2 בסדרה. אם במשחק הראשון מכבי תל אביב עוד נראתה כמו יריבה אמיתית, היום זה כבר היה ביזיון גדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully