וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גליל עליון הבטיחה כמעט סופית את המקום החמישי

הקבוצה של ברק פלג ניצחה 72:76 בחוץ את הפועל חיפה ופתחה פער של משחק וחצי מהיריבה. וושינגטון הצטיין עם 17 נקודות

הפועל גליל עליון עשתה היום (חמישי) צעד משמעותי לעבר הבטחת המקום החמישי בתום הבית העליון ולקראת משחקי הפלייאוף כשניצחה בחוץ 72:76 את הפועל חיפה. הקבוצה של ברק פלג שרדה מותחן עם לא מעט תהפוכות ופתחה פער של משחקי וחצי מהיריבה, כשלסיום העונה נותרו עוד שני מחזורים. המשמעות היא, שכדי שהקבוצה של אלעד חסין תעקוף את הקבוצה מכפר בלום עליה יהיה לנצח פעמיים בעוד גליל תפסיד את שלושת משחקיה הנותרים.

ברייס וושינגטון היה המצטיין של האורחת וסיים עם 17 נקודות ו-7 ריבאונדים כשהוא מדייק ב-6 מ-7 זריקות מהשדה. איתי מושקוביץ' הוסיף 11 בעוד אייק איריבו תרם 10 נקודות למנצחת. בצד השני, 21 נקודות של קאדים אלן ו-15 של שמחון לא עזרו לאדומים מהכרמל, שיורדים מנוצחים בביתם.

שחקני הפועל גליל עליון. מאור אלקסלסי
ניצחון חשוב לגליל עליון/מאור אלקסלסי

העולה החדשה החלה את המשחק טוב יותר והוליכה 16:21 בתום הרבע הראשון. המקומיים התאפסו וברבע שני מצוין נטלו את ההובלה וירד להפסקה ביתרון 34:36. המשחק הוסיף להיות צמוד במחצית השנייה, כאשר גליל צעדה ביתרון, אך גרגורי ורגאס וקאדים אלן לא איפשרו לה לברוח וכפו משחק צמוד עד הסוף, בסיומו כאמור יצאה גליל עם היד על העליונה.

קלעו להפועל חיפה: קאדים אלן 21 נקודות ו-7 ריבאונדים, עמית שמחון 15, ספנס וייס 11 ו-5 ריב', גרגורי ורגאס 9, סקוטי ג'יימס 6, איגור נסטרנקו 4, וויל ריימן וג'יימס דיקי 3 כ"א.

קלעו לגליל עליון: ברייס וושינגטון 17 נקודות ו-7 ריבאונדים, איתי מושקוביץ' 11, אייק אירייבו 10, שאבון לואיס 9, אייזאה אייזנדורף 8, נמרוד לוי 7, די. ג'יי. קנדי וכארם משעור 6 כ"א, גבי צ'צ'אשווילי 2 ו-7 ריב'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully