וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני לם: "אנחנו לא בשר תותחים, נעמוד יפה מול מכבי חיפה"

21.4.2022 / 12:09

מאמן מכבי נתניה התייחס במסיבת עיתונאים למפגש עם הירוקים בשבת (17:30, ספורט4): "כבר הוכנו שאנחנו יכולים לשחק מולם"

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי נתניה 0:2/ספורט1

מכבי נתניה שלא ניצחה בחמשת משחקי הליגה האחרונים שלה, תארח בשבת את האלופה ומוליכת הטבלה מכבי חיפה ותנסה להתאושש מפתיחה רעה של הפלייאוף העליון. נתניה נראתה לא טוב במשחק ההפסד האחרון נגד הפועל תל אביב, ובמועדון מצפים לשיפור ניכר ביכולת של כל שחקני הקבוצה. המאמן בני לם יחסר את פלאמן גלאבוב, שנפצע מול האדומים וסובל ממתיחה חזקה באחת מרצועות הברך. הבלם הבולגרי צפוי להיעדרות של כשבועיים ונראה שעומרי גנדלמן יפתח בהגנה לצידו של רז שלמה.

"הדרך שלנו חשובה ולא אהבתי אותה מול הפועל ת"א, אבל זה יכול לקרות", אמר המאמן לם לקראת המשחק מול הירוקים. "כולם ראו את נתניה העונה וראו את היכולת שלנו, אז אני לא מסכים שאנחנו לא ראויים להיות בפלייאוף העליון. אנחנו גם לא בשר תותחים בפלייאוף, עמדנו בכבוד מול כולם חוץ מאשר במשחק האחרון. קטונתי מלדבר על מכבי חיפה וזה לא משנה מי ישחק אצלה ומי לא. מכבי נתניה כבר הוכיחה שהיא יכולה לשחק גם מול מכבי חיפה, מכבי נתניה שיחקה גם מול באר שבע ומכבי תל אביב ועמדנו יפה מול כולם, אני מאמין שנעשה את זה גם בשבת".

עומרי גנדלמן שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
צפוי לפתוח מול הירוקים. גנדלמן/ברני ארדוב

המאמן הוסיף: "לקחתי יום-יומיים להתאושש מהמשחק האחרון, משהו לא דפק וכמעט כל השחקנים לא היו במשחק. זה יכול לקרות לפעמים, ואני מקווה שמול מכבי חיפה נחזור להיות נתניה שכולם התרגלו לראות. אני רוצה לראות את נתניה התוססת, המתלהבת, שמשחקת את הכדורגל שלה".

"האוהדים שלנו מצפים להרבה יותר מאיתנו", אמר החלוץ פטריק טוואמיסי, שגם הוא לא היה במיטבו, בהפסד מול הפועל תל אביב. "אנחנו באים לכל משחק כדי לנצח ולפעמים כשסןפגים שערים, זה מוריד את האוויר מכולם. איבדנו קצת ריכוז וחדות וגם אני עצמי יכולתי לעשות יותר במשחק הזה. לא היינו ביכולת מספיק טובה ונצטרך להמשיך ולעבוד קשה. כולם כאן מאוחדים בחדר ההלבשה ולכולנו יש מוטיבציה לעלות ולתת את הכל, במאה אחוז, כדי להשיג תוצאות טובות עבור הקבוצה. כשזה לא קורה, אז אנחנו עצובים ולפעמים גם עצבניים וכועסים. יש לנו עדין כמה משחקים להשיג את המטרה שלנו, נצטרך להחזיר לעצמנו את הבטחון ונמשיך לעבוד קשה ואז גם התוצאות יגיעו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully