וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה שבר עוד שיא: "אם נאבד שתי נקודות, ליברפול אלופה"

מאמן מנצ'סטר סיטי הגיע ל-250 ניצחונות בזמן המהיר ביותר, התפעל מדה בראונה ("איזו החתמה") וטען: "אנחנו לא טיפשים, נזכה באליפות רק אם ננצח בכל המשחקים"

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ברייטון 0:3/ספורט1

פפ גווארדיולה ממשיך לנפץ שיאים באנגליה ואמש (רביעי) חגג את הניצחון ה-250 שלו כמאמן מנצ'סטר סיטי, שחזרה לפסגה בזכות 0:3 ביתי על ברייטון. הקטלאני הפך למאמן שהגיע לציון הדרך הזה הכי מהיר בהיסטוריה עם מועדון אנגלי - אחרי 344 משחקים (72.7 אחוזי הצלחה). הוא עקף את ז'וזה מוריניו (396 משחקים) ומאחוריהם נמצאים אגדות אלכס פרגוסון (424), כמו קני דלגליש (429), ארסן ונגר (433) ודון ריווי (439).

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי עם קווין דה בראונה. רויטרס
"שחקן מיוחד ואדם מיוחד". פפ גווארדיולה עם קווין דה בראונה/רויטרס

קווין דה בראונה נבחר לאיש המשחק וגווארדיולה נותר נפעם: "איזו החתמה. המועדון החתים אותו לפני שהגעתי, אז ברכות וקרדיט למועדון. שחקן מיוחד ואדם מיוחד. כשהוא כשיר, הוא מראה שהוא בלתי ניתן לעצירה בעמדה הזו, בעיקר בהתקפות מעבר. הוא משחק מדהים בחלק האחרון של העונה".

על המשחק אמר המאמן: "זה היה מבחן טוב ועמדנו בו בצורה יוצאת מן הכלל. לא נתנו לברייטון לשחק, למרות שיש לה הרבה איכות. במחצית השנייה גם הבקענו את השערים שחסרו לנו במחצית הראשונה. נתן אקה סובב את הקרסול, אז יכולנו לתת לרובן דיאס דקות למרות שזה לא היה בסיטואציה המושלמת. רובן חשוב לנו, קשה לחזור אחרי שבעה שבועות בחוץ ולהיות בקצב. הוא חזק מנטלית ולכן הראה דברים טובים".

פפ התייחס גם למאבק האליפות וטען: "מה שחשוב היום שהבטחנו מתמטית את מקומנו בליגת האלופות. יכולים להגיד שזה שגרתי, אבל זה לא. אפשר לראות קבוצות מדהימות נלחמות על הכרטיסים למפעל. בנוגע לאליפות, אנחנו לא טיפשים. אם נאבד שתי נקודות, ליברפול תהיה האלופה. אם ננצח בכל המשחקים, אנחנו נהיה האלופים. גם השחקנים יודעים את זה. נותרו לנו משחקים קשים ונצטרך להופיע כמו היום ולנצח את כולם. אם נעשה את זה, נוכל לחגוג. אם לא, נברך את ליברפול".

ריאד מחרז, שכבש ובישל: "זה היה משחק קשה שהיה בשליטתנו. היינו צריכים את השער הראשון כדי לפתוח את המשחק, נותרנו סבלנים ואז היינו נינוחים אחרי שכבשנו. היינו זקוקים לשער בכל דרך, והשגתי אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully