וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "ב-VAR ליטוף או סטירה נראים אותו דבר"

עודכן לאחרונה: 20.4.2022 / 19:53

בעלי הפועל חיפה התראיין לתכנית הספורט של 103FM והתרעם: "אם היה שיפוט מדויק בדרבי, היה לנו סיכוי טוב לנצח"

תקציר חצי גמר גביע המדינה: מכבי חיפה - הפועל חיפה 0:2/ספורט1

בעלי הפועל חיפה יואב כץ התראיין הערב (רביעי) לתכנית הספורט של 103FM ודיבר על ההפסד בחצי גמר הגביע למכבי חיפה.

ראשית, התייחס כץ לכרטיס האדום של אלון תורג'מן ואמר: "אומנם מכבי שלטה, אבל אם לא היו מרחיקים את תורג'מן, היינו מנצחים אף על פי שהם היו קצת יותר טובים מאיתנו. יש לנו חוסר מזל עם שופטי VAR, פסלו לנו כבר ארבעה שערים ועכשיו הרחיקו לנו את תורג'מן. אם אני מלטף אותך בפנים או נותן לך סטירה ב־VAR זה נראה אותו הדבר, וזה היה ליטוף. אבל הדבר היחיד שזה היה זו נגיעה ובגלל זה הייתה הרחקה".

עוד הוסיף כץ כי כאשר דן על כך עם אחרים, הם דווקא טענו אחרת משופטי המשחק. "היו עבירות על תורג'מן, בקרן תפסו אותו בידיים והשופטים לא התייחסו לזה. על עבירה אחת שהוא עשה החמירו איתו מאוד", אמר כץ, והכריז: "אני חושב שאם היה שיפוט מדויק, היה לנו סיכוי טוב מאוד לנצח את המשחק".

יואב כץ, בעלי הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
כועס. כץ/מאור אלקסלסי

"לא היה לכם סיכוי כי בשלושה משחקים מכבי חיפה הייתה טובה מכם בכמה דרגות", טען קופמן בפני בעלי הקבוצה. כץ השיב לדברי המגיש, והודה: "אני מסכים שהיא הייתה יותר טובה, כמה דרגות אני לא יודע. בהרבה משחקים קבוצה שפחות טובה יכולה לנצח בכדורגל. עם עשרה שחקנים מחצית שלמה זה קשה מאוד, כאן זה היה משחק שלם".

"השופטים טעו ויש הרבה מאוד טעויות, יותר מהממוצע. צריכים לדעת איך לגרום לכך שהשופטים יטעו פחות ופחות", הבהיר, "שופטים זרים יכולים לבוא לארץ ולבקר את השופטים הישראלים. כדאי שיהיו שופטים מחוץ לישראל, לא ועדות מקצועיות ישראליות. ועדה מקצועית ישראלית לא בהכרח תבקר ישראלים, אבל שופטים אחרים שהיחסים שלהם לא כל כך חשובים עם השופטים הישראלים יבקרו את השופטים. זו מדינה קטנה שאחד מכיר את השני ויודע על הלכלכוך מתחת לאצבע אצל השני".

בסיום השיחה, התייחס בעלי הפועל חיפה לעונה הבאה ולאפשרות כי אלישע לוי ימשיך בתפקידו כמאמן הקבוצה. "תהיה קבוצה טובה שתיאבק על הפלייאוף העליון. אני מקווה שאלישע ימשיך לאמן, הוא הכי טוב עד כה. צריך שניים לטנגו, התחלתי לדבר איתו והוא אמר שהוא רוצה לדבר בהמשך העונה. אני צריך מאמן לעונה הבאה והראשון שאני מתחיל איתו זה המאמן הנוכחי. בואו נראה אם זה יעבוד, אני מקווה שהוא יסכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully