וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטכנולוגיה הישראלית פורצת גם בפורמולה1

קבוצת מרוץ הפורמולה 1 "סקודריה אלפא טורי" חוברת לחברת RapidAPI הישראלית לשיפור ביצועים ואינטגרציה דיגיטלית. הפלטפורמה של RapidAPI מאפשרת לסקודריה אלפא טורי להוביל התייעלות ולהאיץ חדשנות בקרב כל הצוותים, מהמפעל למסלול

סקודריה אלפא טורי ( Scuderia AlphaTauri ), קבוצת מרוצי פורמולה 1, מכריזה על שותפות רב שנתית רחבה עם חברת הטכנולוגיה הישראלית-אמריקנית המתפתחת RapidAPI אותה ייסד אידו ג'ינו. החברה פיתחה פלטפורמה טכנולוגית המאפשרת למפתחים ולעסקים לאתר, להתחבר ולנהל API בסביבות ענן מרובות. מיליוני מפתחים משתמשים ב-RapidAPI כדי להתחבר לעשרות אלפי API באמצעות חשבון אחד המאפשר להם לקדם פיתוחי תוכנה מודרניים על ידי שיפור שיתופי הפעולה ושיתוף הנתונים בין מספר יישומים שונים. הצוות של קבוצת סקודריה אלפא טורי ישתמש ב-RapidAPI לשיפור יישומי תוכנה פנימיים ובסופו של דבר כדי לשפר את הביצועים על המסלול.

מייסד ומנכ"ל החברה, אידו ג'ינו בן ה-24, הקים את החברה כשהיה בן 16 כאשר הכיר בכוחם של ה-API כאבני יסוד שתאפשרנה למפתחים ליצור אפליקציות מדהימות במהירות רבה יותר. החברה, הפועלת בתל-אביב ובסן פרנסיסקו, נתמכת על ידי משקיעים ידועים דוגמת אנדרסן הורוביץ וסופטבנק, בין השאר, ולאחרונה זכתה למעמד יוניקורן עם סגירת סבב מימון D בסך 150 מיליון במרץ 2022.

אידו ג'ינו. Damian Marhefka,
אידו ג'ינו/Damian Marhefka

פרנץ טוסט, מנהל צוות בסקודריה אלפא טורי, אמר: "אנו נרגשים לפתוח בשותפות זו עם RapidAPI כדי להראות כיצד הטכנולוגיה שלה מאפשרת לצוות שלנו להתחרות ברמה הגבוהה ביותר של עולם הספורט המוטורי. אף ענף ספורט אחר אינו מסתמך על טכנולוגיית המידע כמו פורמולה 1 והשגת ביצועים מקסימליים מחייבת שילוב של מאמץ אנושי וטכנולוגיה מתקדמת. אידו ג'ינו חולק איתנו את אותן השאיפות ואני שמח לקראת שותפות ארוכת טווח זו."

"סקודריה אלפא טורי ו-RapidAPI מחויבות להבטיח שהצוות תמיד יוביל את המרוץ על ידי מקסום הקשר בין הנתונים ובין הצוותים והשותפים הרבים הפועלים מאחורי הקלעים בכל היבטי המרוץ," אמר אידו ג'ינו, מייסד ומנכ"ל RapidAPI. "כשותפים לחדשנות, אנו פותרים את אתגרי הנתונים והאינטגרציה שהתקיימו בענף ספורט זה והופכים את פורמולה 1 לתעשייה מונעת API אמיתית. אנו נרגשים לקראת שיתוף הפעולה עם הצוות במטרה להמשיך לשפר ביצועים ומצוינות בכל חלק והיבט בחוויית הפורמולה 1".

רפאל בושטי, מנהל IT בסקודריה אלפא טורי, אמר: "כיום, ביצועי מכוניות פורמולה 1 מושפעים על ידי היכולת לרתום טכנולוגיות מתקדמות וחדשנות. אנו מתכננים, מדמים ומרכיבים את המכונית באמצעות תוכנות שונות, רבות מהן יישומים ייעודיים שפותחו במשך שנים באמצעות קוד קנייני שלנו. באמצעות פלטפורמת ה-API הריכוזית מבוססת הענן והמומחיות שלה, RapidAPI תמלא תפקיד חשוב בשיפור ביצועי הצוות. הם יאפשרו לנו להאיץ את תהליך הפיתוח שלנו תוך שיאפשרו זמינות לתוכנה איכותית במסלול כדי לתמוך במהנדסים שלנו ולהשיג יתרון תחרותי חשוב. אנו מאוד שמחים לצרף אלינו את RapidAPI כשותף טכני חשוב."

  • עוד באותו נושא:
  • פורמולה 1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully