וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואז רונאלדיניו נחת בהייטק: הביקור של הכוכב הברזילאי

נבחרת החלומות רונאלדיניו, פלקאו, שון גרנייה, צ'רלי יקונו, נטליה גיטלה ודניאל שולמן הם רק חלק מהשחקנים שלקחו חלק במפגש הכוכבים בחברת פיקסלוט, שחגגה מיליון שעות שידור

חברת פיקסלוט (Pixellot), המובילה העולמית במתן פתרונות מבוססי בינה מלאכותית לניתוח והפקת שידורי ספורט, מציינת שידור מיליון שעות כדורגל ואירחה את מלכי הדריבל למפגש חד-פעמי במשרדיה. נבחרת החלומות רונאלדיניו, פלקאו, שון גרנייה , צ'רלי יקונו, נטליה גיטלה ודניאל שולמן הם רק חלק מהשחקנים שייקחו חלק במפגש הכוכבים בחברה. הנבחרת שהגיע לישראל בחול המועד פסח למפגש של ענפי הכדורגל השונים- "הדריבל", המשלב בין כדורגל, קטרגל, פריסטייל ופוצ'יוולי, נפגשה עם עובדי ועובדות חברת פיקסלוט. האירוע התקיים ביום ראשון 17.4 במשרדי פיקסלוט.

אלון ורבר, מנכ"ל פיקסלוט, אומר "פיקסלוט מציינת שידור של מיליון שעות כדורגל וממשיכה לחזק את החזון לאפשר שידורי ספורט לכולם. בכל יום מתקיימים ברחבי העולם מאות אלפי משחקי ספורט שלא זוכים לשידור ולאיסוף נתונים ואנחנו מניעים את השינוי בשטח ומעניקים יכולת לשדר כל משחק מכל ליגה. פיקסלוט מחוללת מהפיכה בשידור בשילוב פתרונות טכנולוגיים שמספקים למאמנים כלים להמשיך ולשפר את יכולות הספורטאים הצעירים, לספורטאים את היכולת להמשיך לשחק, וביחד להעניק לקהילות את האפשרות לצפות במשחקים ולהמשיך להיות מעורבים".

יוסי טרבלוס סמנכ"ל השיווק של החברה הוסיף: "הפיתרון האוטומטי של פיקסלוט, המבוסס על בינה מלאכותית, מחולל מהפכה בדרך בה קבוצות משחקות, מאמנות ומשתפות את משחקיהן עם המשפחות, החברים והאוהדים. אנחנו מאפשרים לקבוצות לצלם ולשדר בקלות את המשחקים שלהן, לקבל את התקציר אוטומטית בסוף המשחק ולייצר תזרים הכנסות באמצעות פרסומות או מנויים. באמצעות השירות של פיקסלוט, כל קבוצה בעולם יכולה להרשות לעצמה לשדר את המשחקים שלה ואחרי מיליון שעות שידור של כדורגל ושני מליון משחקים מכל סוגי הספורט, אפשר להגיד שהמהפכה רק מתחילה ואנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו ולהגיש קורות חיים".

רונאלדיניו באירוע מלכי הדריבל. שלומי פרי,
מנכ"ל פיקסלוט אלון ורבר (מימין) עם מלכי הדריבל/שלומי פרי

פיקסלוט היא חברת הפקות הספורט הגדולה בעולם. בעזרת בינה מלאכותית החברה מפיקה ומשדרת באופן אוטומטי מעל 150 אלף משחקים בחודש, מ-20,000 מגרשים מ- 67 מדינות ברחבי העולם, ללא צוות צילום או הפקה. המערכת של פיקסלוט כוללת גם פלטפורמת שידור OTT ומעניקה חוויית צפייה הכוללת לוח תוצאות, גרפיקות, פרשנויות ואפשרות לערוך ולשתף קליפים עם משפחה, חברים ואוהדי הקבוצה.

במערכות של פיקסלוט משתמשים חברות הפקה, מועדוני ספורט, התאחדויות ספורט, אוניברסיטאות, בתי ספר תיכוניים, אוהדים, מאמנים, הורים ומגלי כישרונות ברחבי העולם. החברה עובדת עם מועדוני הספורט הגדולים בעולם כגון ריאל מדריד, באיירן מינכן, בנפיקה ליסבון, ומכבי תל אביב והיא אף חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם מרכז החדשנות ומועדון הכדורגל ברצלונה. פיקסלוט מעסיקה כ- 270 עובדים בישראל וברחבי העולם, כאשר מטה החברה ממוקם בישראל.

אז מי הגיע?

  • רונאלדיניו - מי שנחשב לאחד השחקנים הפופולריים ביותר בכל הזמנים עם החיוך הבלתי נשכח והקסם ברגלים ומי שכבש מיליוני אוהדים בברצלונה, מילאן, פריס סן ז'רמן, נבחרת ברזיל ועוד.
  • פלקאו - מלך השערים של כל ענפי הכדורגל . שיחק בנבחרת ברזיל וזכה פעמים באליפות העולם. נחשב לשחקן הקטרגל הטוב בכל הזמנים.
  • שון גרנייה - אמן הפריסטייל כדורגל הטוב בכל הזמנים.
  • צ'רלי יקונו - אמן להטוטי כדור וכדורגלן פריסטייל. זכה באליפות העולם 3 פעמים.
  • נטליה גיטלר - כדורגלנית ואלופת פוצ'יוולי, נחשבת לשחקנית הטובה בעולם, זכתה ב- 3 אליפויות עולם.
  • דניאל שולמן - כדוררגלנית ישראלית ילידת אמריקה. שיחקה בנבחרת ישראל ובליגת העל האמריקאית. זכתה באליפות ישראל עם מ.ס. קריית גת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully