וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביטחון בשמיים, האווירה נהדרת ורק הניסיון בעוכריה של מכבי תל אביב

לאחר טיסה ארוכה, הגיעו השחקנים מחויכים למדריד. הם לא מתרגשים מהחיסרון של דק ומוכנים ל"משחק שונה מהסדרות האחרות". בעיר שלא כל כך יודעת על קיום הסדרה, הצהובים רוצים להתקרב לפיינל פור ולקרב את אבי אבן לעמדת המאמן גם בעונה הבאה

תקציר: ריאל מדריד - בראוגן 65:90/ספורט1

1. שבע שנים אחרי הפעם הקודמת בה שיחקה בפלייאוף היורוליג וסיימה באכזבה עם הפסד 3:0 לפנרבחצ'ה, תעלה הערב (רביעי, 22:00) מכבי תל אביב למשחק הראשון בסדרת רבע גמר הפלייאוף נגד ריאל מדריד בויזינק סנטר.

המומנטום המצוין איתו הגיעו הצהובים לנקודה הזאת הורגש מצוין בשעות הערב המאוחרות, אחרי שהקבוצה סיימה את ארוחת הערב והשחקנים עשו את דרכם לחדריהם. החיוכים על הפנים לא הסתירו את התחושות הטובות איתן מגיעה מכבי לסדרה, כשבמועדון מודים שישנה אווירה נהדרת ותחושה חיובית מאוד לקראת המשחק הראשון בסדרה. חלק מאנשי המועדון עוד יצאו לשאוף אוויר בשעה מאוחרת במדריד ונתקלו בגשם מפתיע.

הטיסה מישראל לספרד הייתה לא פשוטה עבור השחקנים, שכן מדובר באחד המסעות הארוכים שיש ליורוליג להציע, ובהכרח נכון עבור הצהובים שרק לפני שבועיים שיחקו בברצלונה. שחקני הקבוצה אמנם זכו ליותר מקום מאשר מטוס האוהדים הצפוף, אך גם הם סיפרו שהטיסה היא מהמפרכות שעברו בקריירה שלהם לפני משחק, מה שלא מוריד מהתחושות הטובות.

הבוקר יערכו שתי הקבוצות אימון קליעות בויזינק סנטר, כשעבור מכבי מדובר בטעימה ראשונה מהאולם במסע הנוכחי. במכבי גילו עוד לפני שעלו על הטיסה מנתב"ג כי גבי דק, אחד השחקנים המשמעותיים בסגל הנוכחי של ריאל, חלה בקורונה ויפספס את שני המשחקים הראשונים בסדרה לפחות. בקבוצה לא התרגשו מעצם חסרונו של דק, במיוחד לאור העובדה שלסגל של ריאל חוזרים תומא הרטל וטריי תומפקינס שנעדרו ממנו בתקופה האחרונה אחרי שכמעט שוחררו.

אבי אבן, מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
האיש שיכול להוביל את מכבי תל אביב גם בעונה הבאה? אבי אבן/דני מרון

2. מי שעומד במרכז ההצגה ולא האמין שיהיה בעמדה כזאת עד לפני חודשיים הוא אבי אבן. המאמן שהחליף את יאניס ספרופולוס עד לסיום העונה במקור, עשוי למצוא את עצמו בתום הסדרה הנוכחית עם ריאל כמועמד היחידי לעונה הבאה, אם יצליח להוביל את הקבוצה לפיינל פור. במועדון גוברת התחושה שאבן הוא האיש הנכון, לפחות ערב הסדרה, שיכול לקחת את מכבי קדימה.

אבן מגיע לרגע הגדול בקריירת האימון שלו מלווה בבני משפחתו שהגיעו למדריד, כשבמכבי הודו במהלך הימים האחרונים שההימור על אבן מגיע לשלב המשמעותי ביותר עד כה. "אין ספק שעד עכשיו ההחלטה לקחת את אבי הייתה החלטה מצוינת. אם הוא יצליח לעבור את ריאל, יהיה אפשר לסמן את זה כחילוף המאמנים במהלך העונה המוצלח ביותר שעשינו מאז פיני גרשון". אבן ינסה להיכנס לרשימה המכובדת שכוללת עד היום רק את פיני גרשון, דיוויד בלאט וצביקה שרף, כמאמנים שהובילו את מכבי לניצחון בסדרת פלייאוף ביורוליג.

בימים האחרונים הצוות של אבן מתמודד עם סוגיות רבות שעולות בהקשר של סדרת פלייאוף, כשבמכבי יודעים שגם לצד הפיזיולוגי ולהתאוששות בין משחקים עשויה להיות חלק חשוב בדרך לחזרה לפיינל פור לראשונה מאז שנת 2014.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
יצטרכו להתעלות. שחקני מכבי תל אביב/אודי ציטיאט

3. ההגעה המאוחרת למלון במדריד וארוחת הערב מנעה מאנשי מכבי לצפות במשחק הראשון של הפלייאוף בין אנדולו אפס למילאנו, גם את המחצית הראשונה בין ברצלונה לבאיירן מינכן הם לא הספיקו לראות, אך אנשי הקבוצה ציפו לסגנון השונה של הפלייאוף שעשוי דווקא לא לאפיין את הסדרה שלהם נגד ריאל.

"שאף אחד לא יצפה שגם בסדרה שלנו יהיו משחקים של 50-60 נקודות כמו במילאנו נגד אנדולו", אמר אחד מאנשי מכבי הלילה, "אנחנו משחקים כדורסל בסגנון מסוים שהוביל אותנו לכאן, וידוע שלפעמים בפלייאוף קצת יותר קשה לשחק אותו. נצטרך לדעת להתעלות ולעשות את ההתאמות נגד קבוצה ברמה כזאת ובמעמד שכזה".

במכבי אמנם מציינים את היתרון שיש להם במומנטום על ריאל, ואולי גם ביכולת בעמדות מסוימות, אך אין ספק שבכל הנוגע לניסיון, הצהובים בחיסרון משמעותי נגד הבלאנקוס בכל עמדה אפשרית על המגרש. "השחקנים יצטרכו לדעת להתעלות תוך כדי תנועה", סיפרו במועדון.

אוהדי מכבי תל אביב בטיסה למדריד. אור שקדי, מערכת וואלה
במדריד לא כל כך שמעו על הסדרה, אבל אוהדי מכבי כבר פה/מערכת וואלה, אור שקדי

4. אם מישהו ציפה להתרגשות מסוימת מהסדרה בין שתי היריבות הגדולות של הכדורסל האירופי, אז הוא אופטימי מדי. כצפוי, באף מקום, כולל בוויזינק סנטר, אין אזכור למשחק, כשהיחידים שעוד הזכירו את השם מכבי היו המוכרים בחנות הטאקוס הצמודה לאולם.

השלטים שעוד קשורים לספורט ולא לכדורגל בעיר מזמינים את הקהל לטורניר המאסטרס בטניס שייחל בשבוע הבא, ועד שנמצאת תמונה של סרחיו יול בעיר, היא קטנה יותר מהתמונות של מרקו אסנסיו וטרזה, כוכבי קבוצת הכדורגל בנים ובנות של ריאל שנמצאים לידו בפרסומת.

נהגי המוניות הופתעו לשמוע שאנשים מגיעים לצפות במשחק כדורסל ממקום אחר במיוחד למדריד ודיברו בעיקר על המשחק החשוב שיש לקבוצת הכדורגל הערב נגד אוססונה בחוץ, כך שאם מישהו מצפה לאווירה מיוחדת במדריד הערב, צפויה לו אכזבה.

עוז בלייזר, יפתח זיו שחקני מכבי תל אביב עם דגל ישראל. דני מרון
המטרה: לשוב עם ניצחון במדריד ולהכריע את הסדרה בישראל/דני מרון

5. הדבר שבמכבי תל אביב לא רוצים לשמוע עליו ערב פתיחת הסדרה היא האפשרות של חזרה למדריד למשחק חמישי. מלבד העובדה שהדבר יסבך לצהובים את לוח המשחקים בליגת העל ויהפוך את סיום העונה במסגרת המקומית לצפופה ברמה שיהיה להם בעיה להתמודד איתה, מבחינת לוח זמנים מדובר בלוח בעייתי.

נכון לעכשיו היורוליג וריאל מדריד מסרבים להקדים את המשחק, אם אכן יתקיים, ליום שני ה-2 במאי או לדחות אותו ל-5 במאי, כך שהוא יתקיים ביום רביעי ה-4 במאי, ערב יום העצמאות, בשעה שריאל מדריד בכדורגל משחקת נגד מנצ'סטר סיטי בחצי גמר ליגת האלופות. על אף העובדה שמדובר באווירה שתהיה טובה לצהובים, במכבי רוצים להעביר את ההכרעה לתל אביב ולגמור עניין בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully