וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיניקס הופתעה, ממפיס הגיעה לפלייאוף, מיאמי שמרה על הבית

באטלר התפוצץ עם 45 נקודות על אטלנטה, הפליקנס גנבו את הביתיות עם כמעט טריפל דאבל של אינגרם, בוקר נפצע. מינסוטה נדרסה

בוסטון חוגגת את הניצחון על ברוקלין במשחק 1/הטוויטר הרשמי של הסלטיקס

אחרי תוצאות צפויות יחסית בשלושת הימים הראשונים, הבוקר (רביעי) אפשר לומר כי פלייאוף ה-NBA התחיל באמת: ניו אורלינס גנבה מפיניקס את יתרון הביתיות עם ניצחון באריזונה. לפני כן, מיאמי שמרה על הבית מול אטלנטה וממפיס הביסה את מינסוטה בדרך להשוואת הסדרה.

מיאמי היט (1) - אטלנטה הוקס (8) 105:115
ממפיס גריזליס (2) - מינסוטה טימברוולבס (7) 96:124
פיניקס סאנס (1) - ניו אורלינס פליקנס (8) 124:115

ג'ימי באטלר, מיאמי היט. Michael Reaves, GettyImages
שיא קריירה מטורף. ג'ימי באטלר/GettyImages, Michael Reaves

מיאמי היט (1) - אטלנטה הוקס (8) 105:115 (ההיט הגדילו ל-0:2 בסדרה)

ג'ימי באטלר חזר, לפחות ללילה אחד, להיות השחקן שהוביל את מיאמי לסדרת הגמר בבועה לפני שנתיים, כשהתפוצץ עם שיא קריירה של 45 נקודות שכלל ריצת 0:7 אישית אשר הכריעה את המשחק והעניקה להיט יתרון 0:2 על ההוקס. האורחת התקרבה מפיגור דו ספרתי למינוס שלוש בלבד במהלך הרבע האחרון, בו קלע בוגדן בוגדנוביץ' 19 מ-29 הנקודות שלו במשחק כולו, אלא שבאטלר היה שם כדי לשמור על יתרון הביתיות. גארד מיאמי סיים עם 15 מ-25 מהשדה, 4 מ-7 לשלוש ו-11 מ-12 מקו העונשין, וכך ניפץ את השיא (40) שהעמיד פעמיים בסדרת הגמר ההיא מול הלייקרס.

אטלנטה נפגעה בעיקר מ-19 איבודי הכדור שלה במשחק, מהם חמישה היו של טריי יאנג רק ברבע השלישי, אשר במהלכו הרכז יצא מפוקוס אחרי שריקה לעבירה טכנית נגדו. יאנג איבד כמות חריגה של 10 כדורים, לצד 25 נקודות שקלע ושבעה אסיסטים שמסר. לצד באטלר, במיאמי בלט טיילר הירו עם 15 נקודות, כאשר מקס שטרוס הוסיף 14.

עוד בוואלה!

בזכות תכונה "שאי אפשר ללמד", ה"ספלאש בראדרס" הופכים לטריו

לכתבה המלאה

ממפיס גריזליס (2) - מינסוטה טימברוולבס (7) 96:124

הדובים התאוששו מאיבוד יתרון הביתיות במשחק הראשון והראו מדוע הם סיימו את העונה הסדירה כקבוצה השנייה בטיבה במערב. זה נגמר בניצחון הגבוה ביותר בתולדות המועדון במשחק פלייאוף, כאשר שבעה שחקנים שונים קולעים בספרות כפולות ובראשם ג'ה מוראנט הנפלא עם 23, 10 אסיסטים ותשעה ריבאונדים. ממפיס יצאה לריצות בתחילת הרבע השני ובסופו, שעזרו לה לברוח לקראת ההפסקה, כאשר במחצית השנייה המשחק נהפך לגארבג' טיים. כעת, הגריזליס יצטרכו לקחת לפחות משחק אחד במיניאפוליס כדי להימנע מהסתבכות.

ג'ארן ג'קסון ג'וניור ודזמונד ביין קלעו 16 נקודות כל אחד עבור המנצחת, קסאבייר טילמן וברנדון קלארק הוסיפו 13 כל אחד. במינסוטה, אנתוני אדוארדס "נרגע" לאחר ה-36 שהפציץ במשחק הראשון, והסתפק הפעם ב-20 בלבד, כאשר קארל אנתוני טאונס אכזב עם 15 נקודות בלבד לצד 11 ריבאונדים.

ברנדון אינגרם, ניו אורלינס פליקנס. רויטרס
הפליקנס גנבו את הביתיות. אינגרם/רויטרס

פיניקס סאנס (1) - ניו אורלינס פליקנס (8) 124:115 (הפליקנס השוו ל-1:1 בסדרה)

ההפתעה הראשונה של הפלייאוף הגיעה דווקא על חשבונה של הקבוצה הטובה ביותר ב-NBA בעונה הסדירה. הפליקנס, שתפסו מקום בין שמונה הראשונות רק לאחר שצלחו את הפלייאין, נטלו את יתרון הביתיות מידיה של פיניקס עם ניצחונם הראשון בפלייאוף מאז 2018. זה קרה לא מעט בגלל שדווין בוקר, שהפגיז לא פחות מ-31 נקודות במחצית הראשונה והציב את קבוצתו ביתרון בסיומה, נטש את המשחק ברבע השלישי עקב כאבים בשריר הירך האחורי ברגלו הימנית, וכעת הסאנס מודאגים בנוגע לכשירותו של הכוכב לקראת המשך הסדרה.

ברנדון אינגרם להט בשורות ניו אורלינס וכמעט רשם טריפל דאבל, כשקלע 37 נקודות, הוריד 11 ריבאונדים ומסר תשעה אסיסטים. סי ג'יי מקולום סייע עם 23 נקודות, תשעה אסיסטים ושמונה ריבאונדים, הרברט ג'ונס קלע 14. מן העבר השני, מיקל ברידג'ס רשם 19 נקודות וכריס פול הוסיף 17 משלו, לצד 14 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully