וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתאגרף אמיר קאן נשדד באיומי אקדח, נהג הפורמולה 1 במהלך סלפי

האחד הוא אלוף העולם לשעבר, השני כוכב עולה של קבוצת פרארי - המשותף הוא שהם נשדדו במקביל במקומות שונים בעולם. הסיפור המלא

שערי השבוע של ספורט1, 19.4/ספורט1

המתאגרף אמיר קאן נשדד באיומי אקדח ברחובות לונדון כשבילה עם אשתו, כך סיפר אלוף העולם לשעבר לתקשורת בממלכה. מה שמפתיע הוא שכמעט במקביל, במדינה אחרת לגמרי, ספורטאי בכיר אחר נשדד ובדרך מאוד מקורית ומפתיעה.

"כיוונו לעברנו אקדח במזרח לונדון ולקחו ממני את השעון", סיפר קאן, "אשתי ואני הלכנו ברחוב ותוך כדי שאני צועד, רצו לעברי שני אנשים - אחד דרש שאתן לו את השעון שלי והשני כיוון לעברי אקדח. למזלי אשתי הייתה כמה צעדים מאחור והכי חשוב זה ששנינו לא נפגענו ומרגישים בסדר".

המאתגרף אמיר קאן. Alex Livesey, GettyImages
שעון בשווי 100 אלף דולר נשדד ממנו באיומי אקדח. קאן/GettyImages, Alex Livesey

פאריאל, אשתו של קאן מאז 2013, שיתפה ברשתות החברתיות תמונה של שני החשודים יוצאים ממכונית והוסיפה: "הם ידעו בדיוק היכן אנחנו ומתי. מרגיש לי שזה משהו שתוכנן מראש, בוודאי אם לוקחים בחשבון שאנחנו לא סיפרנו ברשתות היכן אנחנו נמצאים". פאריאל גם פרסמה תמונה של השעון שנגנב ואת המספר הסידורי שלו וכך נודע כי מדובר בשעון של חברת פרנק מולר שמוערך בעלות של כמאה אלף דולר. המשטרה אישרה שהוגשה תלונה ושלא דווח על נפגעים או על יריות באזור ביום שני בערב. חיפושים נערכו באזור לייטון, אולם לא אותרו חשודים ולא בוצעו מעצרים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שארל לקלר נהג קבוצת פרארי לאחר ניצחונו בגרנד פרי של בחריין, פורמולה 1. רויטרס
אחד הסלפים היקרים בעולם. לקלר/רויטרס

כאמור, זהו לא היה השוד היחיד שבוצע באותו היום, כי גם באיטליה נרשמה תקרית חריגה מאוד וכמעט באותה השעה, כאשר נהג הפורמולה 1, שארל לקלר מקבוצת פרארי, התלונן גם הוא על גניבת השעון שלו.

בניגוד לקאן ואשתו, לקלר לא נשדד באיומי אקדח, אלא זוהה ברחוב על ידי מספר מעריצים שלו, כך הם טענו, וביקשו ממנו סלפי. הוא מיד נענה לבקשתם והתייצב לתמונה משותפת, אולם מיד לאחר הצילום שם לב שאחד מאותם מעריצים הצליח להערים עליו ולכייס אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully