וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנסון התחפש לדונצ'יץ', פילי והווריירס הגדילו ל-0:2

הסלובני שוב נעדר, אך רכז דאלאס המטיר 41 בדרך ל-1:1 מול יוטה. אמביד הוביל את הסיקסרס לניצחון על טורונטו, קרי להט נגד דנבר

בוסטון חוגגת את הניצחון על ברוקלין במשחק 1/הטוויטר הרשמי של הסלטיקס

פלייאוף ה-NBA נמשך הלילה (בין שני לשלישי) עם שלושה משחקים, וניכר שהכוכבים מעלים הילוך. דאלאס השוותה את הסדרה נגד יוטה, פילדלפיה שוב שמרה על הבית מול הראפטורס מטורונטו, וגולדן סטייט טיילה ל-0:2 על דנבר.

תוצאות הלילה:

פילדלפיה (4) - טורונטו (5) 97:112
דאלאס (4) - יוטה (5) 104:110
גולדן סטייט (3) - דנבר (6) 106:126

שחקני פילדלפיה סיקסרס, ג'ואל אמביד, ג'יימס הארדן, טייריס מקסי. רויטרס
פילי ב-0:2. אמביד, מקסי והארדן חוגגים/רויטרס
ג'ואל אמביד, פילדלפיה סיקסרס. רויטרס
לא התרגש מהפיזיות. אמביד/רויטרס

פילדלפיה סיקסרס (3) - טורונטו ראפטורס 97:112 (פילי עלתה ל-0:2 בסדרה)

לאחר שהיה שקט יחסית במשחק הראשון בכל הנוגע לקליעה, ג'ואל אמביד הגביר קצב וחזר להיות ספק הנקודות העיקרי של המארחת, ששייטה לעוד ניצחון די קליל, הגדילה את יתרונה בסדרה ותוכל להכריע אותה בקנדה. הראפטורס, שהתלוננו על השיפוט בתום המשחק הראשון, הגיעו אגרסיביים הלילה והורידו את אמביד לפרקט מספר פעמים כבר בדקות הראשונות, אלא שהסנטר הקמרוני לא התרגש ולא איבד את העשתונות. אמביד קלע 12 מ-14 זריקות העונשין שלו, דייק בתשע זריקות מתוך 16 מהשדה וסיים עם 31 נקודות לצד 11 ריבאונדים.

טורונטו כבר פיגרה ב-27 נקודות, לפני שהתקרבה למינוס 11 בלבד ברבע האחרון, אלא שאז טייריס מקסי, גיבור המשחק הראשון שהצטיין גם הלילה, ירה שלשה שגדעה את התקוות של ניק נרס ושחקניו. מקסי תרם הפעם 23 נקודות, תשעה ריבאונדים ושמונה אסיסטים, וחיפה במידה מסוימת על ערב רגוע של ג'יימס הארדן שקלע 14 בלבד.

ג'יילן ברנסון, דאלאס מאבריקס. רויטרס
השכיח את חסרונו של דונצ'יץ'. ברנסון/רויטרס
שחקני דאלאס מאבריקס חוגגים. רויטרס
עכשיו צריך לנצח ביוטה. שחקני המאבריקס חוגגים/רויטרס

דאלאס מאבריקס (4) - יוטה ג'אז (5) 104:110 (המאבריקס השוו ל-1:1 בסדרה)

לוקה דונצ'יץ' הפצוע שוב נעדר, אלא שהפעם ג'יילן ברנסון התעלה לרמה שבדאלאס רגילים לראות מהסלובני בדרך כלל. שיא קריירה של 41 נקודות רשם הרכז של המאבריקס, שהפך לשחקן החמישי בתולדות הקבוצה שקולע יותר מ-40 במשחק פלייאוף - והראשון שעושה זאת מבלי לאבד כדור אחד, כאשר בנוסף מסר ברנסון שמונה אסיסטים. כוכב הערב קלע 15 מ-25 מהשדה, כולל 6 מ-10 לשלוש, וסחף את הטקסנים לחזרה מפיגור בן 10 נקודות בהפסקה.

כעת, דאלאס שאיבדה במשחק הראשון את יתרון הביתיות, בו לא החזיקה בפתיחת הפלייאוף כבר 11 שנים, תצטרך לנצח ביוטה - שם הפסידה בכל 11 הביקורים האחרונים שלה. גם מקסי קליבר הצטיין עם 25 נקודות מהספסל, כולל לא פחות משמונה שלשות. בצד השני, דונובן מיטשל קלע 34 ובויאן בוגדנוביץ' הוסיף 25 נקודות משלו, אולם הפעם זה לא הספיק לג'אז.

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. Ezra Shaw, GettyImages
קרי המוכר והטוב שוב איתנו/GettyImages, Ezra Shaw

גולדן סטייט ווריירס (3) - דנבר נאגטס (6) 106:126 (הווריירס עלו ל-0:2 בסדרה)

זו גולדן סטייט שהאוהדים בסן פרנסיסקו חיכו לראות במשך כל העונה, או למעשה מאז 2019. אחרי עונה רוויית פציעות, בה כל אחד מהכוכבים נעדר לתקופה ממושכת, הווריירס בריאים וסופרים כבר שבעה ניצחונות רצופים - כולל החמישה שרשמו בתום העונה הסדירה. שחקניו של סטיב קר פיגרו ב-12 הפרש במהלך הרבע השני, אלא שאז פצחו בריצת 4:23 שהפכה את המומנטום, וברבע השלישי המטירו 44 נקודות שפתחו פער מהנאגטס.

סטף קרי, ששב לפעילות במשחק הראשון בסדרה, שוב התחיל על הספסל, אלא שהלילה הוא כבר השכיח לחלוטין את הפציעה: לצלף הספיקו 23 דקות בלבד כדי לקלוע 34 נקודות, כשהוא יורה חמש שלשות ובסך הכל מחטיא חמש זריקות מתוך 17 שהרים במשחק. ג'ורדן פול הראה פעם נוספת שגם הוא כבר כוכב בגולדן סטייט, וסיים עם 29 נקודות, כאשר קליי תומפסון תרם 21. ניקולה יוקיץ' הספיק לקלוע 26 ולהוריד 11 ריבאונדים לפני שהורחק כשבע דקות לסיום, בעקבות טכנית שנייה. מונטה מוריס, וויל בארטון ובונס היילנד הוסיפו 12 כל אחד עבור דנבר, שתהיה חייבת לשמור על הבית בשני המשחקים הבאים כדי לחזור לסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully