וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכוער: אוהדי ראשון לציון פרצו לפרקט והכו את שחקני גלבוע/גליל

מספר אוהדים כתומים תקפו את אור קורנליוס ויותם חנוכי שהיו על הפרקט: "מובך שאני צריך להגיע למצבים כאלה, כמה מצפים שלא נגיב? כשזה עימות פיזי, אגן על עצמי", כתב הקלע

בעלי מכבי תל אביב אודי רקנאטי/צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

תקרית מכוערת נרשמה הערב (שני) בסיום משחק הניצחון של הפועל גלבוע/גליל על מכבי ראשון לציון בבית מכבי. בשעה ששחקני גלבוע חיכו ליד עמדת הראיונות, הם הותקפו על ידי מספר אוהדי ראשון לציון. לאחר מכן, בשעה שהשחקנים עזבו את הפרקט ועשו את דרכם לכיוון חדר ההלבשה, נכנסו אוהדים נוספים לפרקט, חבטו בשניים משחקני גלבוע ובאנשי המועדון, ביניהם אור קורנליוס והקפטן יותם חנוכי, והעניינים נרגעו רק אחרי דקות ארוכות.

העניינים בין הצדדים היו מתוחים עוד מהסיבוב הראשון, כשקורנליוס שגדל בראשון לציון התעמת עם האוהדים הכתומים וביציאה מבית מכבי נרשם עימות בינו לבין האוהדים שהמתינו לו, כשעל פי טענתם הוא קילל אותם. למעשה, טוענים בראשון לציון, האירוע החל כתוצאה מעימות מילולי בין קורנליוס לאוהד שהשליך עליו חולצה. לאחר מכן, לטענת גורמים בראשון לציון, קורנליוס דחף את אותו האוהד וכך פרצה המהומה. במהלך המשחק הערב גם התגרה שחקן גלבוע סשה קיליה-ג'ונס בקהל הכתום שגידף אותו כל המשחק, אך ג'ונס עצמו לא היה מעורב בתקרית הפיזית בסיום.

שחקן הפועל גלבוע/גליל אור קורנליוס. אודי ציטיאט
אגן על עצמי כשזה מגיע לעימות פיזי". קורנליוס/אודי ציטיאט

קורנליוס הנסער כתב אחרי המשחק: "אני פשוט מתבייש, מתבייש שכל המשחק מקללים, אומרים דברים נוראיים, יורקים עליי. הקש ששבר את גב הגמל, אוהד מגיע וזורק לי חולצה לפנים בלי שום אבטחה, בלי שום כוח מונע. לאחר שמשחק קודם היה עליהום עליי, אני מובך בכמה בקלות המצב מידרדר לאלימות. מצפים מאיתנו לא להגיב ולא לענות, אבל עד שזה מגיע למגע פיזי, שם אגן על עצמי. מובך וחש בושה שאני צריך להגיע למצבים כאלה. בושה".

ממכבי ראשון ציון נמסר: "אנחנו מצרים על התקרית שהתרחשה בסיום המשחק הערב. המועדון כמובן מגנה כל סוג של אלימות. גם אם שחקן כזה או אחר של הקבוצה האורחת התנהג בצורה לא ראויה, אין שום מקום לתגובה של האוהדים באופן שראינו. אנו נתחקר את האירוע, נסיק מסקנות ונמצה את הדין עם מי שלקח חלק באירוע. מכבי ראשון לציון ידועה לאורך שנים רבות כמועדון שמכבד את הענף ואת העוסקים בו וכך גם אוהדיו.

מגלבוע/גליל נמסר בתגובה: "אנחנו בגלבוע גליל מגנים אלימות מכל סוג שהיא. לא ייתכן שמשחק שהוכרע על המגרש בצורה ספורטיבית יסתיים בכך שאוהדים יפרצו למגרש ויכו שחקנים. אנחנו פועלים מול גורמי המשטרה והאכיפה להגשת תלונה ולמיצוי הדין עם אותם פורעים. מאחלים המשך חג שמח וספורטיבי לכולם".

גם מנכ"ל המנהלת שלומי פרי הגיב לאירועים: "לא יודע מה לצייץ אחרי מה שראיתי בבית מכבי. כל כך עצוב ומדכא. מכיר אישית ואוהב חלק מהאולטראס בכתום, חלקם חברים, אבל כל מי שפרץ למגרש והכה שחקנים צריך לעוף הביתה לכמה שנים טובות. השאלה אם לנו, למועדון, למשטרה ולבית המשפט יש יכולת לעשות את זה, אני מקווה שכן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully