וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברה מבחריין בשיחות לרכישת מילאן, רשימת הקניות נחשפה

בשגרירות הבריטית של המדינה המזרח תיכונית אישרו את המגעים לרכישה תמורת 1.1 מיליארד דולר. באיטליה ציינו את אנקונקו, טשואמני, האלר וזאניולו, אופציית דונארומה הוזכרה בצרפת

תקציר: מילאן - גנואה 0:2/ספורט1

מילאן בדרך לעידן חדש: אחרי שבארבע השנים האחרונות הרוסונרי היו תחת הבעלות של קבוצת אליוט, קבוצת "אינבסטקורפ" מבחריין עומדת לרכוש את הקבוצה מעיר האופנה,שתהפוך לראשונה בארץ המגף שתהיה בבעלות מזרח - תיכונית. בשגרירות בחריין בבריטניה אישרו כי ישנם מגעים לרכישת המועדון עבור 1.1. מיליארד דולר.

אמנם העברת הבעלות עדיין לא רשמית, אך באיטליה כבר סימנו את השחקנים שעשויים להיות הפנים של מילאן החדשה. על פי ה"גאזטה", לרשותה של מילאן יעמוד תקציב של כ-300 מיליון יורו לרכישות והשמות שהוזכרו כמועמדים להגיע הם כריסטופר אנקונקו מר.ב. לייפציג, ניקולו זאניולו מרומא, סבסטיאן האלר מאייאקס וקשרה של מונאקו ונבחרת צרפת, אורליאן טשואמני.

דיווח מפתיע במיוחד הגיע דווקא מה"לאקיפ" הצרפתי, שם הזכירו את שמו של ג'אנלואיג'י דונארומה כמועמד לשוב לקבוצה בה גדל אחרי שנה בלבד בעיר האורות, אם וכאשר תוחלף הבעלות. כידוע, השחקן המצטיין ביורו האחרון לא חווה עונה מוצלחת במיוחד, כאשר הוא עדיין לא הצליח לבסס סופית את מקומו כשוער הראשון בקרב מול קיילור נבאס ואף שגה בהפסד לריאל מדריד בליגת האלופות שהוביל להדחה כבר בשמינית הגמר. עם זאת, קשה לראות כיצד הרוסונרי יוותרו כל כך מהר על מי שהחליף את דונארומה בין הקורות - מייק מניאן. הצרפתי הפך העונה לאחד השחקנים הכי משמעותיים בסגל הקבוצה, שמוליכת את טבלת הליגה האיטלקית וחולמת על זכייה ראשונה באליפות מאז 2011.

  • עוד באותו נושא:
  • מילאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully